I can't cry hard enough

I'm gonna live my life
Like every day's the last
Without a simple good-bye
It all goes by so fast

And now that you're gone
I can't cry hard enough
No I can't cry hard enough 
For you to hear me now

Gonna open my eyes
And see for the first time
I've let go of you like 
A child letting go of his kite

There it goes - up in the sky
There it goes - beyond the clouds
For no reason why
I can't cry hard enough
No I can't cry hard enough 
For you to hear me now

Gonna look back in vain
And see you standing there
When all that remains
Is an empty chair

Förvirrad.




Jag vet vad jag flyr ifrån, men vet inte vad jag söker efter...








Kärlekens tragedi heter inte döden, den heter inte skilsmässa,
den heter likgiltighet.


Malin.

Tack för allt stöd genom åren, du är otrolig!




Syns på jobbet snart. - Elin

En sista uppdatering fr Elin.

Man kan inte köpa klass för pengar, det föds man med.



Älska djupt och passionerat.

Du kan bli sårad, men det är det

enda sättet att leva livet komplett...






Att ignorera faktum tar inte bort faktumet.





Tro inte på allt du hör, spendera inte allt du får   och sov inte så mycket som du skulle vilja...





Ge människor mer än vad de förväntar sej och gör det för att du tycker om det.






Det är de små dagliga grejorna som gör livet så spektakulärt.





Dela med dig av allt du vet...

Det är ett sätt att uppnå odödlighet...





När du blir gammal minns det som varit,

då kan du njuta av det en andra gång...






När du upptäcker att du gjort fel, rätta till det genast... 
 



Alla har sina problem..

Elin har fått skriva i min blogg nu dom senaste 5 veckorna, för jag har inte haft lust att göra det faktiskt.
Jag har inte lust att göra det nu heller kände jag, jag har inte lust med så mycket faktiskt..

Om världen vore svartvit.







 




Imorgon kommer the intoxication vara på topp. Är laddad till max! Förväntansfull kanske man säger? Har sökt tjl idag från kl 12.00, skulle behöva åka till Haparanda & inhandla lite makeup, eftersom att dom i denna kommun inte verkar fatta att köpa hem rätt varor!


• Massa kramar till småfolket. - Pölsa










Burit ved & bakat kakor!



Nu har vi fixat inför fredagens ståhej.
Fixat klart i Riagården, burit in ved & ställt i ordning.









Bakat choklad,- och bärmuffins!








Sett Desperata & tagit det lugnt.


Julen är inte långt borta.



Vad tänker ni på när ni tänker på julen?

Snö.
Glögg, nötter & pepparkakor.
Snaps och julöl.
God julmat.
Trevligt sällskap.
Tomten.
Julklappar.
Alladin & Paradis-askar tíll höger och vänster.
Tända ljus.
Allt julpynt.


Sjuk.

Malin är sjuk igen, så nu sitter jag ensam här vid våran stolpe på jobbet. Stackarn har åkt på en hejdundrandes förkylning & bara snorar och hostar hela tiden.


Anyway.

På fredag är vi båda lediga, och jag blir ett år äldre. Int för att jag bryr mig särskilt mkt, förstår inte hur folk kan få ångest av att fylla år. Är väl ändå kyyyyl? Man mognar, fortsätter skaffar sig fler erfarenheter & blir klokare. - Förhoppningsvis! Man närmar sig åldern då man får löneförhöjning och det är ju alltid nåt. Massa fika & sen har man en anledning till att fira med massa alkohol. Hejbara!







Vi höres!
- Elin

Heh.

 

Klippte lugg igår.

Vad tycker ni? Lite förändring iaf.

 /   


Helgen.

Eftersom att Malin lagt bloggandet på hyllan ett tag, av vissa orsaker så ska jag hålla er uppdaterade om vad hon sysslar med. I lördags eftermiddag tog vi beslutet - fest. Mer eller mindre.

Vi åkte till mamma för lite middag, tog oss en öl och sen åkte vi till Anders. Spelade våghals & flummade. Efter det så insåg vi ju att ölspelet is the shit. Som väntat hade inte Anders ngn kortlek så vi gav oss ut på jakt i grann-trappuppgången. Lyckades fixa en kortlek och ja.. let the game begin.

Efter en hel del öl och en liten stund senare begav vi oss ner mot bowlingen för att möte upp Jensi. Bjuder på en bild av Malin - efter hon rasat ner i Nymans badkar. Detta resulterade förövrigt i en stor fläck schampoo på röven, vilket kan liknas vid torkad sperma.






OBS! Sockarna vill jag inte kommentera, det säger sig själv. Svår fylla, dålig klädsmak.
Kram Elsa


Onsdag.

Lite allmän fakta såhär på kvällskvisten.


Jobba, äta, sova.
Så intressant känns allt nu,
 
Förslag på vad jag ska göra? I need money. - E

Elin här.


Äntligen kommer det ut ngt positivt ut av att Malin delat med sig sina inloggningsuppg + lösenord till mig! Hehe.

Har hållt på skriva med en tjej på msn som ska vara så snäll & fixa Malins blogg nu då hon minst anar det, en liten surprise imorgon då hon är åter på jobbet. Hoppas det hinner bli färdigt bara!


Vi håller tummarna ♥


UPDATE!



Från fredagen på hotellet. Grillbuffé med Marie och Elin. Lördagen blev det pirattema och en del öl.


 



RSS 2.0