Snart är det vinter.

Snart är det vinter & Jul. Mojsigt med snö, skoterkörning & korvgrillning i solen! ♥


Mörka kvällar. Kura ihop sig i ett duntäcke framför en film med tända ljus och en kopp varm glögg i handen, choklad i massor, Julen med allt vad det innebär! Tomte, julskinka, snölyktor, julklappar, hela tjocka släkten. Kan det bli bättre? Blir alldeles varm i kroppen bara av att tänka på det, mysfaktorn är hög idag. Minst sagt!

.... och vilken julklapp sen, en liten tös kommer lagomt till Julen och alla dess härligheter, Saga. Vilken underbar julklapp! Att bli mamma är den underbaraste känslan som finns, att ligga och titta på underverket & få känn all den kärlek & lycka man då känner, det är fantastiskt! Malin var så gullig, hon sa till mig i början av hennes graviditet "Jag älskar Julius så mycket, som om han vore mitt eget barn. Hur kan man älska ngn mer än så?" Du kommer aldrig med ord att kunna förklara den kärlek du kommer att känns till din egna lilla skrutt! Det ska bli så roligt & jag kommer att ställa upp för dig till 250%, precis som du har gjort för mig och Julius.

Du är underbar Gumman och jag är säker på att denna vinter kommer att bli den bästa Julen hittills! Nu vet ni vars ni hittar mig i vinter, kommer att bosätta mig och Julle hos Malin och mysa med skorpan 24/7. Ha det bra allesammans. - Elin










Smyger in lite bilder så ni hänger med i utvecklingen. //E








RSS 2.0