Kan inte beskriva hur mycket jag längtar e...

mms_img44591 (MMS)

Kan inte beskriva hur mycket jag längtar efter att bli av med denna hjärt-makka-pär, usch vad den kliar, min hud faller av snart, har haft den i 3 fulla dagar nu och jag är sååå less.


Har ni sett nå så vackert!? :) Mitt nya ar...

mms_img72317 (MMS)

Har ni sett nå så vackert!? :) Mitt nya armband från Fritz Olson, jag älskar det! :)


Spana in sovställningen! :)

mms_img29292 (MMS)

Spana in sovställningen! :)


Saga testar skidorna! Hon har pratat om at...

mms_img29289 (MMS)

Saga testar skidorna! Hon har pratat om att skidra i flera dag så idag tyckte vi att det var dags :)


Idag tog vi premiär turen i syskonvagnen o...

mms_img29286 (MMS)

Idag tog vi premiär turen i syskonvagnen och den verkar då mycket skön :)


RSS 2.0