Feels like I´m going insane!

Varken jag eller Anders får sova om nätterna, fast det kanske är mest synd om Anders eftersom att jag väcker han varenda jävla natt!
I mer än en månad nu så har jag börjat vakna exakt VARJE natt och trott att han ligger på Saga, så jag bultar i han, pratar med han,  drar i han, slår han ibland och försöker dra av han täcket, för att se om hon är där under.
Alltså jag vet fasen inte vad det är för fel på mej, sådär gjorde jag bara månad 1 tills hon började sova i egen säng men NU!?
Både jag och Anders är som nå trötta zombisar hela dagarna sen för att ingen av oss får sova pga mitt konstiga psyke! haha.

Nåja, tror bara att jag är riktigt riktigt riktigt trött, typ ÖVERtrött så att min hjärna är lite ur balans hela tiden.

I helgen har vi iallafall myst på till 100%, vi har haft tacco kväll med Elin, Jorre, Julle och Sandra, badat bastu, och jag har bakat 220 jul köttbullar á la mitt och mormors hemliga recept och sen bara myst med Saga.


Nu ska jag smörja in mina skorpor till ben och dricka några koppar kaffe innan Saga vaknar.


Saga har iallafall börjat få 3 MJÖLK tänder, är inte det tidigt? Hon är inte tjurig på dagarna, det har hon aldrig varit när alla tänderna ploppat upp men däremot så är hon lite dålig på sömn nu hon också!

Ha det bäst.


Min älskling med mammas diadem och läppglans! :)


Love, Peace And Understanding!

Sitter här i morgonrocken med nymålade naglar och fötterna i ett fotbad i väntan på filning och målning.
Har laddat in en hel del bilder på extrafilm för framkallning, ska bli kul att få riktiga bilder så man kan stoppa dom i ramar.
Vi åt en sen middag idag som bestod av vitlöksost fylld fläskfilé med klyftpotatis och sallad.
Sen blir det bara en lång skön dusch och sedan sängen, en mysig fredag helt enkelt.

Peace!

<3

Nu börjar både jag och Saga längta efter pappan i hemmet, tur att han kommer hem idag iallafall! :)


If you need a helping hand!

Åh, tänk vilken tur jag har som får hjälp med alla vardagliga sysslor här i hemmet! :) haha.

  

Mitt SÖTTO! <3


Saga Anna LUCIA.

Idag hade jag och Saga ett litet eget Lucia firande här hemma :)



 



Namnet Lucia har Saga fått av min farmor som även skulle ha fyllt år idag på Lucia och vi tänker på dej farmor och saknar dej massvist!


Bilder från Sagas 1-års dag!

Det var ett väldigt trött och prickit födelsedagsbarn på den första födelsedagen, men hon vill tacka alla som uppvaktade henne och skickade presenter på posten! Tack! :)

  





Bättre sent än aldrig med bilderna iallafall :)


Love is my drug.

Alltså jag vet inte egntligen vad det är med mej just nu, jag är så himla tråkig. Jag vill inte hitta på nånting och jag känner mej alldelens grå och jag är konstant på dåligt humör och är spyless på att leva just för tillfället! Jag har nog någon dålig period bara. Ingenting är för tillfället bra och jag har nån dålig känsla i kroppen som att nånting inte riktigt är som det ska vara och jag vill bara veta vad som är fel?

Jag är inte glad och jag ser inget nöje i nånting för tillfället, som att min livsgnista har gått och gömt sej nånstans där jag inte kan hitta den. Jag kan bara säga att det är tur att jag har Saga, för hon är så otroligt gossig hela tiden och det är precis vad jag behöver, pussar och kramar som får mej att känna mej betydelsefull som får mej att känna mej värd nånting, hon visar sån uppskattning ibland så det är helt sjukt, och hon vet inte ens om det!


Saga fyllde ju år i Torsdags och jag ska lägga ut lite bilder från det sen, sen har stackaren gått och fått vattkoppor också, tycker verkligen synd om henne, när man verkligen ser att det gör ont för henne!

Nåja, jag återkommer snart på bloggen med lite bilder från Sagas 1-årsdag!

<3

Mockarutsbakning.

Nu är mockarutorna klara och jag tror att jag efter en efterlängtad dusch ska göra banankakan också klar, men det får vi se :) Har ju 3 dagar på mej.

Saga har mest troligt fått vattkoppor nu också, eller vi får se hur hon ser ut imorgon, det kan vara den där
3-dagars febern också.

Nåväl nu ska jag hänga tvätt och hoppa in i duschen.


Pepparkaksbakning.

Igår tryckte jag fast nejlikor i apelsiner och bakade pepparkakor med glasyr på.
Nu ska jag bara baka saffransbullar, banankaka och mockarutor tills Saga fyller år också:) Egentligen gillar jag inte att baka för jag har inte så bra bakgrejjor, men ibland så måste man ju :)



I made him an offer he couldn´t refuse!

Haha, här ser vi tydligt vem det är som är bossen över tv:n! :)

Saga har börjat hoppa upp i soffan själv så sätter hon sej i värlens mest avslappnade ställning och kollar på tv, så sött, haha. OCH förresten så går hon exakt hela tiden nu! :)


Morgonstund har guld i mun.



  


Bowling + Julbord.

Förra Fredagen var jag på julbord på bowlingen med jobbet, det var jätte trevligt!
Jag vågar inte lägga ut bilder på alla ifall att nån blir arg men jag tar mej friheten att lägga upp en bild på Sötaste Anna iallafall.  (Jag har tydligen inga godkända bilder så jag får väl stoppa på mej själv då) Vi nykterister! ;)


RSS 2.0