Stay with me.

Nu har gravsättningen varit och som jag misstänkte så var det fruktansvärt jobbigt, men det som är mest jobbigt för mej som inte riktigt har kunnat börja sörja än är att se mamma, det riktigt skär i mitt hjärta när jag ser hur ledsen hon är och hur jobbigt allting är för henne, min period kommer också komma någon gång det är jag väl medveten och rädd för men den är inte här ännu och när den väl kommer då kommer jag säkert bryta ihop totalt och verkligen inte orka med nånting som har med vardag att göra.. på ett sätt så vill jag komma dit nu och göra bort allt det här för jag tror det är viktigt att få sörja så att allting inte kommer senare mitt i allt, och så plötsligt.

Sen vill jag säga till alla som inte förstår hur mycket ni ska ta hand och vårda era närmaste att det är otroligt viktigt att ni gör det, att ni tar hand om alla för en dag finns dom inte mer, det kommer hända oss alla någon gång att någon som vi älskar kommer ryckas bort från vårat liv, så ta hand om dom medans dom finns där, för det kan jag säga att jag är otroligt glad över att jag gjorde och fortfarande gör, jag lärde mej det väldigt tidigt att man aldrig någonsin ska ta någon för givet och det är verkligen så, det är så lätt att man gör det i alla föhållanden som man har till andra människor.



Jag vill säga en gång till hur otroligt tacksam jag är för allt stöd som alla mina näraste och allra käraste har gett mej och då menar jag allihopa, tack vare er så orkar jag än så länge upp ur sängen och ut från lägenheten, ni är så mycket värda i mina ögon och jag skulle aldrig byta ut er för alla pengar i världen. Även om jag har varit jobbig att umgås med för att jag kanske är extremt tråkig just nu eller är så jävla trött hela tiden så vill ni ändå ha mej med er och tar hand om mej och försöker pigga upp mej och ni skulle bara veta hur mycket det betyder. All plats i mitt hjärta är för er!




Visst hade vi roligt på Alla ♥-dag?







Stay with me, don´t fall asleep to soon, the angels can wait for a moment.

Don't cry for me when i'm gone, no point of wasted tears our time will come one day and i'm
just confronting my fears, though its not really a fear it's more like a destiny some
times i sit and wonder is this, life really for me, cause' ive seen, seen, heard, felt, I'm done.
I hope ur proud of where i've come, you've seen me grow and helped me through,
and there is no repayin' you, i'm here and i feel like im delayin' you, betrayin' you,
And when im gone i hope theres someone savin' you.

I wanna see your face, every time i come home cause' I cant leave u like this
In this cold world alone, but, in this life were livin' who knows when ill be gone,
I don't wanna leave you, with what ifs, now i'm in for long.
Theres to much to prove, and sometimes i wonder what I really have to lose, and then
I really see its not all about me, I wanna shield you from this harsh mad reality, its real.

To the world, life's a game and we need to play it correct, do the right moves and don't get caught
up in loadsa mess, be calm don't be stressed, be sure to pass the test,
stand ur ground an don't let others put you to the test.

Stay with me, don´t fall asleep to soon, the angels can wait for a moment.


RSS 2.0