Kläder.

Hah, nu måste jag verkligen fråga Emma på Torsdag om jag kommer få 2 löner eftersom att jag just beställde kläder, jag tänkte att jag nu kunde slösa lite på mej själv en månad och sen får jag spara resten, det som inte ska till alla räkningar - vilket påminnde mej om att jag måste betala en räkning! :)

Ska betala min räkning och sen ska jag gå och sussa så vi höres.

PussoKram.

Cs Vs. World of Warcraft.

Jag är fortfarande lika lycklig och tanken på att jag snart kan få ett eget skrivbord är oslagbar! ;D hah.


Jag har sovit hos Elin inatt också men jag tror att jag ska sova hemma inatt eftersom att jag inte klarar av ett till dygn med att vakna på Julles tider, jag har sovit 9 timmar på 2 nätter när jag normalt sover 12 timmar på 1 natt, men imorgon ska jag sova där igen.

Fan vad jag fortfarande är lycklig! Kan inte tänka på nå annat, förutom att jag är så trött att jag just nu håller på att somna. Är inte på G att skriva idag! :) Jag ska beställa lite kläder från HM nu.

Må bäst!

Lyckligast!

Jag fick tjänsten som tillsvidare anställd idag, fy vad jag är lycklig!! :)

Natten.

Sängen var inte så oskön den var nog nästan skönare än min och kuddarna var inte så tokiga dom heller.
Det ända med denna natt var att Julle tyckte att när man är ledig så måste man vakna klockan 06:00 så då steg jag upp med honom efter en sömn på 3 timmar och snart ska jag iväg och jobba, inte så intressant!

Vet inte om jag ska sova hos Elin ikväll också det är ju rätt kuligt men då kommer jag inte gå och lägga mej förens sent inatt också och då lär jag ju dö nån dag i veckan av "för lite sömn" sjukan.

Men Hussni verkar klara sej fin fint utan mej iallafall det är ju en fördel.

Nu ska jag gå.

Go*

Pyjamasparty!

Det är ungefär 5 år sedan jag sov borta och kanske minst 3 år sedan jag sov borta från min sweetie, men idag gällde det. Jorre for bort och jag kände att det var dags för mig att ställa upp för min vän och därmed så sover jag hos Elin, det är roligt och mysigt men jag längtar faktiskt hem och det känns skumt att sova i en annan säng som inte är likadan som min och sova i en säng som inte jag har bäddat och kuddarna som är så annorlunda än mina, men ändå så känns det som när man var yngre och man hade alltid så roligt när man sov över hos sina kompisar, så det är lite blandade feelings! ;)


Idag har jag allafall varit och jobbat som vanligt, men sen har jag farit till Elin och då var Hanna här och vi gjorde nudlar och åt dom och sen såg vi på en typiskt "tjej film" och sen färgade Elin mitt äckliga torra urtvättade slingade hår och det blev mycket fint, tack Elin! Jag skulle ju egentligen färga Elins hår tills hon sa att hon bara skulle färga utväxten och jag har aldrig gjort det förut och blev lite rädd att färgen kanske är en annorlunda färg än vad hon har och det blir mitt fel om det ser konstigt ut! Hah..

Sen kom Maria hit med sliddriga frasse strips och en Sprite och två smältostar, det var inte alls gott och jag känner hur dom sliddriga stripsen jäsar i min mage och hur allt flott kommer stanna i mina tarmar och hur saltet (jag är en typisk saltoman) tränger sig igenom för att sätta sig i min ådror och täppa igen dom, spriten och smältosten sätter sig på mitt fettigat arsle! A girl got to eat!


Jag har även under helgen fått namnet "Filmkritikern" av Elin, men normala vissa filmer är, som en dansk film då var det en kille som just höll på att bli mördad av en annan kille som han var skyldig pengar, men han kom undan och sen ringer den här killen till honom när han ska fly landet och säger "Kom hit vi måste snacka, du kan ge mej det du har så är det lungt sen" och han tror på det och far dit, normalt!


Idag så såg vi en film där alla mobbade en tjej och sprang runt och var dryga och uppkäftiga mot typ

taxi-chauffören och butiksbiträden och det är ju också jävlig normal, jag blir så jävla arg för jag fattar inte hur man kan vara dumma mot andra människor som inte har gjort en någonting. Dom här männsikorna i den här filmen levde väl ett sånt där hårt liv då man är tvungen att vara lite hårdare för att överleva men man behöver ju f*n inte gå och slå sönde e hel affär och hota butiksbiträdet för att man är minderårig och inte får köpa öl då han själv kan bli polisanmäld för det och man behöver inte heller mobba tjejer för att dom är oskulder när det är väldigt mycket finare än att ligga med varenda människa du ser óch man behöver heller inte hota med att döda taxi-chauffören för att han inte orkar sitta och köra runt en gratis då andra betalar för att han ska kunna livnära sin familj.
Konstiga filmer nuförtiden.
Hah.. nog om detta!
Elin och Maria har redan lagt sig men jag har ju varit vaken till kl: 04:00 inatt och vaknat kl: 14:00 så jag var inte sådär jätte trött så det är därför jag sitter här och skriver, fast det är nog oftast därför jag skriver för att man inte har så mycket annat att göra, fast jag erkänner ju att jag tycler det är lite roligt att skriva också.
Det är ju inte drekt så farlig om jag är vaken länge heller eftersom att jag måste upp tidigt då Julius vill upp från sin spjäl säng och tycker att man inte behöver sova längre och det kan ju bli allt från 06:00 på morgonen till 09:00 på morgonen, spännande. Så jag kommer ju kunna sova imorgon iallafall.

Först tänkte jag ju inte sova här men det var mest för att jag fick så dåligt samvete för att Hussni skulle behöva sova ensammen inte för att han skulle tycka det var så jobbigt som jag skulle tycka om han for iväg och sov hos hans kompis och lämnade mej helt ensammen i vårat mörka stora läskiga hus, men då är ju jag mörkrädd. ;)
Men Hussnis kompisar kom förbi och beslöt sig för att våldgästa honom med ett lan på 5 personer och då tänkte jag att då spelar det ju ingen roll om jag är en bra vän. Jag trornog inte heller att det gör så mycket om jag sover här imorgon också, jag vet ju att jag hade smörat rumpan av mej för att få någon att sova hos mej om Hussni skulle iväg någonstans fast jag hade ju också kunnat sova hos andra eftersom att jag inte har någon bebba. Jag har en plan med att vänja mej med "icke mina lakan" ;D
Nåja om man skulle ringa gullet och sedan pova lägga sig och se om man får igång någon dröm, annars är det väl bara att ligga och tänka tills John blund hälsar på.

Sleep Tight!
Go*


Blåbär.

Så där nu var man hemma och jag håller på att somna men jag måste fara och hämta Hussni  på hor-tellet sen, oless! Jag orkade inte omringa mej av onyktra, jobbiga människor idag så jag var med Elin istället, mkt bättre.
Jag och Elin drack te, kollade på fula bilder av mej och jag kollade på när hon spelade poker och sen såg vi en dansk film med världens idiot som var skit trög, han måste ha vart den dummaste jag någonsin sett, jag hade tänkt vara med Elin tills Hussni hade vart klart på hor-tellet men jag tyckte hon såg såtrött ut och jag kände mej faktiskt väldigt påträngande och jobbig! ;D

Jag är så  fruktansvärt trött att det är hemskt men jag tänkte nog städa efter för-förfesten innan jag far in mot Kalix, så att jag inte hittar ölburkar och flaskor imorgon då lär jag ju bli less, hah.

Jag är mörkrädd och ändå sotter jag här i vårat stora hus alldelens ensammen, jag måste nog säga att det är ett stort framsteg och jag måste även berätta att nu är det  2 månader sen jag rökte sist, och jag har inte det minsta blivit hälsosammare och nu när det är mörkt ute så kan jag inte ens gå  ut och gå något mer. (fjant!)

Nä. Nu måste jag städa så jag hinner med i svängarna! ;D

Go*

Ps.

Det var 3 getingar i mitt fönster inatt igen, men ingen på insidan iallafall!

Oh.

Nu ska jag snart fara och jobba som vanligt men jag har iallafall fått klä upp mej idag eftersom att vi ska på fest efteråt men jag ska inte dricka eftersom att jag jobbar imorgon..

Idag var jag och åt en rullkebab och mitt i min kebab rulle så hittade jag ett stort hårstrå som var svart, det var iallafall inte pubis hår eftersom att det var lite för långt men det var äckligt iallafall och jag klarade att hålla tyst om det hela tiden vi var där inne, annars brukar det låta "Uh, jag har  ett könshår i min mat!" och sen blir alla andra äcklade och äter inte upp sin mat. Men inte idag, nu var jag tyst.
Jag har köpt med mig ostbågar, jordnötter och chips till ikväll eftersom att jag lär vara hungrig, och jag måste ju ha nåt att göra när alla andra dricker! ;D

Well, well ska gå och klä på mej nu så att jag är helt färdig tills vi ska åka.

Se ya.


Grönt te & rosa nagellack!

Nu sitter man här och har äntligen fått internet hemma, har varit utan i över en månad.
Idag har jag inte jobbat det har varit  skönt, men jag har ändå slitit arslet av mej.
Jag har varit och handlat först (har haft råd att köpa lite mat!) sen har jag städat hela nedervåning, putsat fönster damsugit, damtorkat, tvättat och hängt tvätt, jag har även rensat kylen och torkat av inne i den, jag har varit så duktig och nu får man äntligen slappna av.

Jag är inte trött och vet inte riktigt vad jag ska hitta på för att bli det, kanske man tar och se någon film på datorn (?)

Måste berätta om gårdagens natt, det var det värsta jag har varit med om.
Vi har ett fönster med dubbelt glas och då har det blivit  hål i fönstret på utsidan och igår när jag hade somnat så vaknade jag alldelens kallsvettig (sängen var typ dyngsur) och hörde skit mycket surrande, och jag är livrädd för getingar så jag satte mej  upp och började kolla runt vad det var som lät och sen kollade jag in i det där  fönstret och där var det 11st getingar som hade fastnat och inte tog sig ut från mitten av fönstret, och jag var ju halvt i sömnen och vägrade somna om för jag trodde att vissa av dom var på insidan eftersom att jag av någon anledning har vaknat 3 nätter i rad av just getingar som har varit  på insidan av huset. Men det var inte så frääääst! Jag hade då jätte svårt att somna om pga. allt surrande, men till slut gjorde jag det och påmorgonen så skulle jag ta ner all disk och då hittade jag en geting i  mitt saft glas så då hade det varit en på insidan igen! Jag vet inte vart dom kommer ifrån?

Imorgon ska Lisa ha  match i Stockholm med hennes handbolls lag, jag hoppas att hennes lag vinner och jag har lovat att hålla tummarna och det gör jag redan! Synd att jag inte fick vara med och hejja det hade vart rätt nice att åka iväg till  Sthlm över en helg, men jag hade ju så klart inte haft några pengar..

Det blev förresten ingen par date idag och ingen marinerad fläskfilé, vi ska ta det någon annan dag i stället, men jag åt iallafall grillad kyckling m. potatis-sallad och gurka, det var också gott!

Nu ska jag väl ta och titta på datorn om jag hittar nåt intressant att titta på.
Se ya later! Go*




                                                                                

Nudlar & Ravioli.

Idag har jag ätit nudlar och äcklig ravioli som smakade diskmedel och 2 päron. Ja jag är fattig, men till min stora förvåning så såg jag att jag visst skulle få 3000 kronor mer än vad jag hade räknat med att få, då blev jag glad eftersom att jag inte behöver leva på skit på en pinne denna månad, som jag trodde.

Jobbar som vanligt idag och sitter som vanligt och väntar på att mata Comhem samtal.

                                                                 

Nästa Fredag så ska vi ha en tävling med jobbet jag längtar dit för jag tror att det ska bli riktigt roligt, jag tänkte även vinna för om man vinner så får man nånting och jag brukar adrig vinna nånting. Sen ska vi även äta på hotellet och där har dom såå gó mat, jag hoppas att dom har nåt med kyckling för den brukar speciellt vara godast!

Cissi kommer även hem nästa fredag och vad jag längtar jag hoppas vi hinner ses för hon ska bara vara här en snabbis på släktträff så det är ju inte säkert att vi hinner ses. Hon har också slutat röka, bara att hon feströker och festar nästan varje helg ;D Jag har för övrigt inte rökt på 2 månader nu på söndagen, och jag är stolt över mej själv!

Det blir nog ingen Pair Date imorgon, typiskt..  jag ville verkligen ha den där goda maten men man får väl klara sig då, kanske jag får äta nudlar imorgon också. Jag har ju gått upp si så där 6 kilo sen jag slutade röka så att nudlar kan nog vara bra ett tag framåt.

Nåja nu ska jag invänta samtalen! ;D Se ya..

tatoo..

Igår så tattuerade min snygging sig, det är så klart inte helt klart men den blir j*vligt snygg ändå, och min snygging blir ännu mer hot! ;D

Så här ser det ut:


                                                    


Jobbar som vanligt idag! Ända fram till klockan 22:00 nog för att jag inte började förens klockan 18:00 så det borde ju inte vara så  jobbigt precis, men jag är så fruktansvärt trött så det är det.
På Fredag ska jag ha pardaiting, jag ska laga maten det blir skoj och menyn står det:

Förrätt: Någon liten toast med skinka och någon god krämgrej.
Varmrätt: Ungsbakad marinerad fläskfilé m. klyftpotatis och sallad med Italiensk dressing och kallsås.
Efterätt: Vitchoklad pannacotta m. lime marinerade bär.

Nästa Fredag den 31/8 kanske jag ska ha tävling med jobbet, jag tror det blir skoj, sen får vi gratis middag på hotellet, och cider om vi vill, fast jag måste ju köra så jag skippar nog alkoholen, men det blir skoj ändå! ;)

Snart får vi lön men det värsta är att jag inte kommer ha ett ruttet litet öre kvar, kanske möjligtvist 50öre för det har jag lagt i min röda fina spargris, men mer än så finns inte. Jag kommer måsta lägga allt på räkningar, jag har inte ens råd med mat enligt mina beräkningar. Jag måste få tillsvidare tjänsten så att ingen behöver hitta mig död i anorexi för att jag inte hade råd att äta.
Snart ska jag ladda upp för det där jävla com hem skiten och hoppas att jag inte får någon surgubbe eller tant.

Nu ska jag ta min fika rast.
Se you later!

bebisar.

Nej det är inte dags för mig ännu, jag knaprar fortfarande p-piller varje dag och undviker all sexuell kontakt. Hah. ;D
Men bebisar är väldigt faschinerande varelser, speciellt när dom pratar med varandra, och hur dom förstår varandra med "be-dä-kasdu-da-da" Jag lovar att dom säkert har ett eget språk som föräldrarna får dom att glömma mer och mer varja dag eller nå (?).
Söta är dom också speciellt när dom kollar på en med deras glimt i ögat och när dom räcker ut deras armar och vill kramas. Jag älskar barn, jag ska ha ett en vacker dag! ;D
Anledning till detta inlägg var för att jag var omringad av småungar på 0-4 år igår.
Min gudson är bäst! Japp jag är gudmamma och jag har en massa plikter, som prästen sa så måste jag få min lilla Julle att en dag konfirmera sig! ;)
Nåja nu ska jag som vanligt återgå till arbetet.
Sköt om er!      Go*




                                                                                  
                                                                                     Min snygging! ;D

Vilsen.

Just nu känner jag mig så fruktansvärt VILSEN, jag har så många fakturor att jag inte håller reda på allt, det är svårt och förklara om man inte själv ha det problemet.
Vi har skulder nu på säkert över 20.000 kronor, så det är riktigt illa, och det är så många olika saker, och det värsta är att jag kan inte köpa nånting åt mej själv för allt som måste betalas går ju först, har tänkt ta ett lån och betala av alla skulder så vi slipper dom, men jag vill ju samtidigt inte sitta och betala av ett lån heller, det är ju samma sak.

Kan jag inte få vinna på lotto?? Kan ingen skänka mej 100.000 kronor, någon snäll jävel!? :D
Det skulle vara riktigt skönt och vinna typ 3 miljoner eller nåt, och jag klagar alltid på att jag vill vinna, men jag spelar aldrig så det är ju ganska svårt att vinna då.

Jag har ställt mej i kö till lägenhet nu, jag önskar att jag får en snart så jag kan bo där istället, jag hoppas att jag inte behöver sova en till natt under vårat dyra hus, iallfall att jag hinner få en lgh till i vinter för det är ju då el-kostnaderna är som dyrast.

Tänk att man måste flytta för att en annan person är snål och skjuter upp på allt som ska betalas, jag förstår verkligen inte hur man kan bete sig så. Jag lägger typ ner hela mitt liv och allt som handlar med pengar för att kunna betala mina räkningar, men alla tänker tydligen inte så (?)

Jag hoppas att det löser sig iallafall för allting skiter ju säg om en sak skiter sig, det är det som har hänt nu. (Usch!)

Jag antar att jag måste fortsätta jobba nu kanske och sluta vara less ;D

Ammo är iallfall en gullig människa, hos sa att hon kunde stoppa lös hår på mej om jag köper det, det var snällt av henne! En riktig ängel.
Jag avundas alla som kan göra sånna saker, typ göra saker i hår, hah. Själv kan jag knappt platta håret jag är så jävla okunnig.

Och jag är så jäkla hälsosam idag har jag ätit 3 frukter och jag har druckit två glas vatten (Mycket för mig som ALDRIG dricker vattten), jag har varit ute och gått och igår var jag också ute och gick. Jag har inte druckit nå Coca Cola men jag har däremot druckit 3 koppar Wiener Melange och ätit en moca ruta och en skål ostbågar, och snart tänkte jag sysselsätta mig själv med att äta en glass ;D
När jag skriver allt jag har ätit så känner jag mej fruktansvärt tjock!

Men förr i tiden då åt jag portioner som var större än någon annans till och med på skolan så viskade dom i mat kön "vad mycket hon äter" och jag åt en chips påse nästan varannan kväll och jag åt godis tills jag började må illa (fast det är egentligen inte så svårt då jag börjar må illa efter typ 2 godisar) Jag och min pojkvän dricker även 2 liter coca cola om dagen (Inte idag) och vi rör nästan aldrig på oss om vi inte ska gå upp och lägga oss( vi har två våningshus). Vi åt ALLTID Pizza och det är verkligen utan att överdriva, vi åt det varje dag till middag, tills jag kom på att man kan laga mat, och det är verkligen sant. Jag satt även med en sked och en stor förpackning marrängswish glass och åt direkt från den varje kväll. Ni ser mej säkert som en tjockis, vilket jag är på insidan (tror jag) Men det sjuka av allt är att jag har aldrig under den tiden vägt över 50 kg (?).

Jag måste även berömma mig själv att jag nu på Söndag har varit rökfri i 1 månad och 3 veckor.
det var inte alls så svårt som jag trodde, jag har märkt av en skillnad och det är att jag inte flåsar när jag rör på mej, jag hade sjukt dålig kondition men nu har jag ju också lagt ner det där med att bara ligga stilla dag ut och dag in, vilket känns ganska bra. Jag ska också sluta med godis, glass och chips och ostbågar det tar bara ett tag att vänja bort det efter att ha ätit det varje dag. Jag tycker ändå det är ganska stor skillnad mot för tidigare.

Nog om min hälsa nu ska jag ladda inför surkärringarna på Comhem.

Go*

3 is the magic number.

3 Namn: Anna Malin Selin

3 saker jag älskar: God mat, Choklad & Pengar.

3 saker jag hatar: Snobbar, Små kläder & Människor som skriker.

3 lukter som jag absolut inte tänder på: Fislukt, Blöt-hund lukt och Fisk lukt.

3 egenskaper jag tycker bäst om med Hussni: Han har humor,  är snyggcharmig ;D

3 saker jag aldrig skulle stoppa i munnen: Bajs, likmaskar eller en fis. (Jag vet inte om man kan stoppa det sist nämnda i munnen, men jag skulle inte andas in den iallafall)

3 platser jag tycker bäst om: Sängen, utlandet & månen (?)

3 egenskaper som beskriver mej bäst: Lat, lätt äcklad & enligt mej rolig :) ( Hah, jag är en sån där otroligt störande person som alltid skrattar åt mej själv, kanske för att ingen annan gör det)

3 saker jag saknar: Cissi, solen & självklart min pappa!

3 saker som gör mig arg:  Arga människor, påverkade människor och mobbning. (Usch!)

3 saker som får mig att skratta: Om någon kittlar mej (Vilket är mest störande), om något är jobbigt tex. om jag slår min tå, och om Cissi skrattar för att hon har så roligt skratt. :D

3 saker jag aldrig skulle göra: Pissa på någon. (vissa människor har ju bisarra sexlekar.), Äta en annan människa eller amputera en kroppsdel frivilligt. (jag har fatiskt sett ett teve program om person som ville amputera bort ett ben eller en arm för att dom tyckte att det var så snyggt) 

3 ställen jag är kittlig på: Under foten, på magen & på ett visst ställe på rumpan

3 personer jag vill träffa just nu: Julius (min snygging), Hussni och dej Kristina ;D

3 saker jag ska göra nu: Sluta skriva, börja jobba och dricka viner melange :)







                                                                                                                                                  




PussOKram.

RSS 2.0