Selma 1 månad.

När jag fick Saga så uppdaterade jag i bloggen varje månad, så jag tänkte att jag skulle försöka göra detsamma med Selma! :)

1 Augusti blev Selma 1 månad ung, men äldre.

Vikt: 4445 gram, Födelsevikt: 3440 gram.

Längd:54 cm, Födelse längd: 49 cm.

Klädstorlek: Har använt storlek 56 sen hon föddes så att kläderna ska sitta lite lösare, så storleken är fortfarande 56! :)

Humör: Hon sover för det mesta och är glad, men hon är väääldigt hungrig av sej och när hon är hungrig så är hon INTE glad :) haha.

Blöjjor: Libero nummer 2, startade med nummer 1.

Övrigt:
Vet inte exakt när, men hon har börjat svars le när man pratar med henne.
Hon ökar snabbt i vikt och är fruktansvärt stark.
Hon är en sk. "famn-unge" och vill helst ha närhet exakt hela tiden och hon älskar att busa med sin storasyster och jaga henne runt huset :)




Candy World!

Tyvärr så verkar min kamera suga vissa dagar, så det här var dom användbara bilderna av alla bilder som jag knäppte! :)

  


Stugbilder Juli.













Haha, jag undrar vad min älskling gör här ...

mms_img72703 (MMS)

Haha, jag undrar vad min älskling gör här egentligen? :)


Lill grodan!:)

mms_img34090 (MMS)

Lill grodan!:)


RSS 2.0