Kvällsbad.

Barnen är badade och har fått gå och lägga sej, jag och Anders får ta och skruva ihop nåt Ikea bord och sen lägger vi oss och kikar på Sons of Anarcy.








Trött efter IKEA :)

Sötnosen somnade med en bulla i högsta hugg ♡





Utrustad för Vintern:)

Fick en ny PEAK jacka och en mössa av Anders och ett par torpar vantar av finaste svärmor Klara. Nu är jag färdig utrustad till vintern!







Selma lekte kurragömma med mormor




Jobbet bjuder på bulla.






Omplåstrad av mina 2 små ♡




Nail art by Elin.

Under Elins kurs så har jag haft lyckan att få sitta nagel modell:)

Här är före bilden :




Och här är efter bilden:




Börja plugga.

Har funderat fram och tillbaka nu ganska länge på om jag ska börja plugga och nu äntligen har jag bestämt mej för att göra det:) Och jag längtar!♡




Saknar dej så! ♡




Grekland, and Im in Love!♡

Grekland var previs allt och lite till av det jag hade förväntat mej och mina förväntas var dessutom sky höga :) Mer än nöjd!


















RSS 2.0