Min sötunge, jag tror inte att det finns n...

mms_img69494 (MMS)

Min sötunge, jag tror inte att det finns nåt bättre än att bada! :)


Ogaschacka!

En härlig helg har det varit när Anders bokade en Suite på Scandic för oss alla Tre (Fyra), så jag, Saga och Anders har legat och myst i en dubbelsäng, Saga och Anders har badat, jag har tagit en lång dusch med målning av naglar, vi har ätit gott, SPRUNGIT i korridorerna som tok och ätit det bästa av allt: HOTELLFRUKOST!! <3

På Söndag for vi på Leoslekland med Saga och hon är som vanligt helt vild när vi är där och skrattar hela tiden, det är riktigt härligt att se, däremot har hon absolut INTE tid att äta, så hon åt ingenting nästan på hela dagen igår förutom på kvällen.

Nu sitter jag på jobbet och är trött som få, hade gärnat slutat tidigare och anser att jag borde ha fått det eftersom att det är lugnast än på länge på telen idag.

Imorgon väntar ett UL för att se så att baby växer som den ska och mår gott i min mage, har ju inte gått upp typ nånting i vikt och innan baby vände på sej så hade jag ju inte växt sådär super mycket på magen heller. Men jag tror nästan att allt är som det ska, känns bara tryggare för mej att få det bekräftat.

Nu ska jag fortsätta vara trött här på jobbet och ikväll så stoppar jag förhoppningsvist ut bilder på Saga från Leklandet om jag känner att jag orkar :)


Later.


Efter en härlig och inte alls obehaglig vä...

mms_img34663 (MMS)

Efter en härlig och inte alls obehaglig vändning så växte magen ungefär en meter utåt :) först nu har folk vågat fråga om jag är gravid, haha, jo jag ska förhoppningsvist föda om snart 5 veckor :)


Den allra vackraste i mitt liv <3

mms_img34662 (MMS)

Den allra vackraste i mitt liv <3


Och för er som har missat..

V 34 :)



My love!

Och bilder på SÖTunge från veckan, så att moster får en liten uppdatering på hur hon ser ut just precis nu :)
Sen ska jag ju såklart bli liiite bättre på att uppdatera, det har bara kännts så jobbigt, man har inte riktigt samma tid något mer, plus att jag ALDRIG sitter vid datorn när jag är hemma eftersom att det är det enda jag gör på jobbet! :)




Saga at Leos!

Sen kommer det några få bilder från i Våras när vi var på Leos Lekland som var det absolut roligaste jag har varit med Saga på, har aldrig hört eller sett henne skratta så hysteriskt som hon gjorde då, skit skoj! :) Och på Söndag ska vi dit igen :)


   


Vinter/Vår :)

Eftersom att sista gången jag skrev i bloggen var i Mars så tänkte jag att det var dags att uppdatera lite, men i detta inlägg så lägger jag in lite bilder från i Vintras/Våras :) Främst uppdaterar jag på min mosters beställning :)






RSS 2.0