Lite bilder såhär på onsdags-eftermiddagen.







Trevlig kväll mina söta läsare..


My little princess.

Om 3 dagar så blir Saga 7 månader "gammal", alltså jag förstår inte vart all tid försvinner, mitt liv bara flyger förbi och man märker det så tydligt nu när man har barn.

Att jag älskar min underbara dotter, det finns ingen finare, och nu säger hon både mamma och pappa, reser sej mot saker och kryper i världens fart, man måste ha koll nu hela tiden :) Men det är underbart. Har redan bytit ut 2 måltider, så snart blir det bara morgon och kvälls välling. 

Anders är i Huddiksvall hela veckan så imorgon åker jag och Saga ut till mamma och Robbans stuga för att tillbringa natten och följande dag, ikväll kommer Elin, Julle och Jorre hit och ska sova här inatt, då blir det lite grillning, och MYS! På Torsdag kväll drar jag nog till Nybirgs skärgården och sover en natt där med Klara så att Saga vaknar där på fredag då jag ska infinna mej i Luleå klockan 07 på morgonen. Så resten av veckan är fullbokad och jag är TRÖTT! :/



RSS 2.0