Summer time.

Saga tyckte att det var lite konstigt att badbaljan var i vagnen men ville gärna prova åka i den, och det var JÄTTE roligt! :)




I helgen åker vi ut till stugan och blir där så länge som möjligt, snart börjar vardagen igen och Anders slutar semestern! Nu tror jag att jag snart intar sängposition, ögonen faller snart igen utan min tillåtelse!


Saft stund ute i solen.

Saga är såå stolt när hon får dricka ur ett glas, haha, så sööt!

  


Åååh, jag skulle också vilja vara så här söt!

mms_img41367 (MMS)

Åååh, jag skulle också vilja vara så här söt!


Kvällsbad




Bus och Lek innan middagen!








Energy boost!

Jag skulle verkligen behöva duscha, hänga tvätten, tvätta en till maskin, tömma diskmaskinen, stoppa in i maskinen, damsuga, skura och PLOCKA, fan också, ge mej liiiite energi, snälla!




Morgonmys!





Saga verkligen älskar sommaren då hon får springa ute hela dagarna, men jag har tyvärr absolut ingen ork idag, jag somnar snart sittandes!


Dags för promenad!

Dags att testa mina rumpskor nu!


Bad!

Idag efter middagen så fick Saga ta sitt kvällsbad utomhus innan sängdags! :)



Och Selma fick mysa på i vagnen! :)



Stora syster!

Saga tog på sej rollen som stora-syster direkt Selma kom hem från BB och har inte varit det minsta svartsjuk utan bara hjälpsam och en aning fundersam, idag när Selma grät så blev hon lite orolig också och gick runt lite med vagnen här hemma! :)


Middag, Lek och Myspys med släkten.

Igår hade vi den årliga "släktmiddag" här hemma, eftersom att min moster från Stockholm är här nu! Så vi åt gott, pratade massor och hade den påhittade "Fyr-kampen"! :)

Har ju då nästan helt glömt bort hur man använder en kamera så jag glömde ju då också bort att jag ägde en, men här kommer några bilder från igår iallafall! (själv fastnade jag som vanligt inte på kameran :)












Och vinnaren av Fyr-kampen blev:


Juli

Och några bilder från Juli månad, hittils! :)

Kan någon ge mej en systemkamera, tack!

   



 



 


Selma kom till världen!

Synd att dom flesta bilerna är på telefonen, men här kommer iallafall några på lilla Selma!


Juni

Har varit urusel på att ens ta några kort alls i sommar, men här kommer några Juni bilder!


Saga i Maj!

Här kommer ett LITET urval av bilder på Saga tagna i Maj! :)


Min skatt!

Helt ofattbart att min lilla bäbis har blivit storasyster också! :) Hon växte från bäbis till ett barn på en dag, mitt troll! :)


(Bilden är tagen av Jonna Pesonen)


Gravid bilder.

Som tur var så hann jag få ihop några kort på gravid magen som Jonna knäppte, och eftersom att jag har varit i stugan hela sommaren så tänkte jag att jag får passa på att lägga in några nu medans vi är hemma, och dom här bilderna är helt oredigerade :)










SMS-inlägg

mms_img49960 (MMS)


Saga hade dukat upp för fin middag i poole...

mms_img49959 (MMS)

Saga hade dukat upp för fin middag i poolen :)


Selma har morgongympa! :)

mms_img13351 (MMS)

Selma har morgongympa! :)


Saga goes Toker :) sööötast!

mms_img31471 (MMS)

Saga goes Toker :) sööötast!


Jag och Selma hade Onsdags mys, men hon sl...

mms_img66195 (MMS)

Jag och Selma hade Onsdags mys, men hon slocknade så nu ska jag gå och äta lite jordgubbar! :)


Jag har just rensat skafferiet på gammalt ...

mms_img33087 (MMS)

Jag har just rensat skafferiet på gammalt och onyttigt! :) Och efter rensningen så blev hela skafferiet tomt! :)


Finns inget godare! :)

mms_img41242 (MMS)

Finns inget godare! :)


Jag ÄLSKAR mina barn så fruktansvärt mycke...

mms_img57577 (MMS)

Jag ÄLSKAR mina barn så fruktansvärt mycket! Det finns inget som är så vackert som dom! <3


Selma, här var hon bara några timmar gammal!

mms_img57578 (MMS)

Selma, här var hon bara några timmar gammal!


Lilla trollet idag <3

mms_img57576 (MMS)

Lilla trollet idag <3


Jag och Anders har haft lite egen MYS tid ...

mms_img57575 (MMS)

Jag och Anders har haft lite egen MYS tid på sjön!


Jag och Anders har haft lite egen MYS tid ...

mms_img57575 (MMS)

Jag och Anders har haft lite egen MYS tid på sjön!


Mitt charmtroll har varit kapten på "stor"...

mms_img57574 (MMS)

Mitt charmtroll har varit kapten på "stor" båten <3


Cissi och Lotte var och hälsade på :)

mms_img57573 (MMS)

Cissi och Lotte var och hälsade på :)


Tänkte att jag skulle lägga ut några bilde...

mms_img57572 (MMS)

Tänkte att jag skulle lägga ut några bilder på bloggen också, dessvärre har jag typ varenda bild på mobilen:) Vi har iallafall bott i skärgården nu i ett par veckor. HÄRLIGT! <3


RSS 2.0