2007:S Klappar.

Nu sitter jag här och funderar vad jag ska skriva, jag ville skriva så jag var tvungen att göra det :D
Vad har alla fått i julklapp? Om ni vill så får ni lägga en komentar på det för jag tycker att det är intressant vad folk i Sverige vill ha i julklapp, vem vet, det kanske är nåt jag också vill ha bara att jag inte vet om det ännu ;)
Själv fick jag:




♥ Gå-stavar. (Precis som jag hade önskat mej, tänkte prova på att vara extra nyttig år -2008.)

♥ En stegmätare. (Den hör till mina gå stavar, hade tänkt börja gå minst 10:000 steg om dagen)

♥ Frisör Shampoo & Balsam.

♥ Två presentkort på Ikea, vardera på 200:-.

♥ Ett presentkort på Team Sportia för 500:-.

♥ En finare duschkräm.

♥ Handukar.

♥ En grillpanna.

♥ Madrass till en säng.

♥ Ett väldigt gottluktande shampoo från Lush.

♥ Och jätte fina smycken från Pilgrim.

♥ Pengar.

♥ En börs.

Jag fick en massa andra saker också men jag kommer inte på allt nu, det var ju trots allt 2 dagar sen ;)


Nåja nu ska jag hopppa in duschen och skynda mej med en snabbis duch så att jag får lukta gott idag också och jag ska testa mitt shampoo från frisör salongen och se om mitt jävla skit i hårbotten någon gång försvinner.

Föresten så drömde jag att jag var hårmodell inatt och att David från mitt jobb också var det, heh, det var lite roligt faktiskt.

Hoppas ni alla har haft en rolig jul och får en fortsatt trevlig helg, själv ska jag jobba 2 fulla dagar, men sen ska jag vara ledig i 4, lite skönt det ska bli, jag längtar verkligen.

Men kom ihåg nu att skriva vad ni fick i julklapp, för jag vill veta.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0