Dagen innan.

Nu ska jag snart tvätta, jag har haft på mej stegmätaren fortfarande och är nu uppe i 2098 steg :) det var lite roligt det här, jag undrar verkligen hur mycket jag går egentligen, och tänk att jag annars sitter still i 8 timmar på jobbet.
Snart får jag äntligen tvätta, jag har längtat till denna stund men är däremot inte sugen att stå där nere i tvättstugan, jag gillar inte betong källare i hyreshus ;D Men det skall nog gå bra ändå. Hoppas jag.

Jag ska väl gå och börja förbereda mej med ett tuggummi, för jag har lyft ner tätten för en stund sen, så den är på plats redan.

Vi ses då kvällen är slut så får ni veta hur många steg jag har gått.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0