Dagens namn

Mitt namn är dagens namn: Malin igår var det mitt andra namn som var dagens namn: Anna.
Jag har alltså namnsdag 2 dagar i rad medan Hussni inte har någon namnsdag så jag hittade på en namnsdag åt honom, han har namnsdag den 11 December, alla måste få en namsdag och jag tyckte att den 11 passade honom bra så att jag kommer ihåg att han har namnsdag ;)
Så alla som känner en Hussni kan gratta honom imogon ;D
Jag tror typ det finns en till Hussni i hela Sverige iallafall som är registrerad på hitta.se så ni ska ju ha tur om ni känner en Hussni ;D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, nej.. JAg tycker faktiskt det. :) Men smart att inte skriva alla dyra saker va? Ifall tomten skulle se. Det är ju så ego liksom...

2007-12-11 @ 14:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0