Fääärdig.

Nu orkar jag inte nå mer, haha, klockan är 01:28 och jag känner att nu kommer jag nog bara gå till sängen så det slutgiltiga reslutatet blev 5479 steg, och då har jag ändå varit aktiv jämfört med annars då jag sitter alldelens stilla på jobbet :) Fast jag sportar ju inte eller så heller, men tänk att en vanlig människa bara går så lite som jag har gjort idag, och jag har ändå sprungit 7 tusen gånger till tvättstugan i det andra huset och jag har gått till RIMI 2 gånger ;D Annars så tar jag typ bilen 1 meter framåt, plus att jag även har gått till återvinningsstationen med en massa papper.
Jaaa ni, INTE SÅ AKTIVA människor, det kanske är dags att börja röra på fläsket och benen.

Imorgon är det nyår och jag är så jävla less för jag har INGENTING att ha på mej och jag tog ett extra pass på jobbet så jag jobbar till 20:00 det kommer bli så himmla stressigt, men jag har en plan, synd bara att i min plan så ingick det att duscha ikväll men det kommer jag inte orka så jag hoppas att jag hinner det innan jobbet morgon :)

Tvättandet gick förresten bra, nu klarar jag mej ett tag till.

Förresten så kom jag på att jag har blivit lite mogen, så här kom jag på det:
Jag var och handlade och det 7 miljoner människor, varenda kassa var öppen och det var lång lång kö till varje kassa, ja det var ju dan innan "THE DAY", så ni kan ju tänka er.
Iallafall så handlade jag frukost och även några skönhetsartiklat och SJÄLVKLART Tamponger så att jag slipper mensa ner nån :) Iallafall så var det min tur i kön och allt gick som det skulle men den drar killen upp tampongerna och viftar lite extra på dom och lägger upp dom där man ska stoppa mynten och säger att jag har inget pris på dom här, kan du gå och kolla, och ni vet ju själva hur det är när det är lång kö och den STANNAR, Störande, så alla glodde ju som fan och där låg mina tamponger i EKONOMI FÖRPACKNING så alla fattade ju också att jag hade mens och ingen tampong, haha. Och jag skämdes inte, men det kändes som att han skrek och viftade lite väl mycket där i kassan så jag tror att han ville att jag skulle skämmas. moget av mej vá?

Okej, nu ska jag gå och lägga mej och försöka att inte känna mej stressad för morgondagen och om jag inte skriver imorgon så får ni ha ett GOTT NYTT ÅR, men jag lär ju skriva imorgon. Men ifall att.


Sweet dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0