GOD JUL!! :)

Nu är det jul, och här sitter jag... på JOBBET! Men jag slutar iallafall klockan 15:00 så det är ju rätt lugnt och då ska jag stressa ihjäl mej till farmor och sen ska jag stressa ihjäl mej till moster och sen ska jag bara ta det lugnt och njuta av dagen i all ära, äta go mat, prata och öppna julklappar och ge julklappar.

Det är lite jobbigt för jag har nämligen ett stort problem och det är att jag har köpt nästan samma sak till min moster och mamma och igår när jag skulle stoppa på dom här julklappsetiketterna så märkte jag att jag nog har blandat ihop dom, så nu vet jag inte om det är rätt etiketter på rätt julklappar, det är sååå typiskt jag. Igår jobbade jag till 22:00 och det blev världens stress för först så skulle jag hem till mamma och hämta julklappisar till Hussni och sen hem och då städade jag, duschade, åt mat och slog in klart alla julklappar! ;)

Nåja nu ska jag fortsätta jobba iallafall men ha det så roligt framför Kalle :D

Puss & God Jul!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du ja.. Du e ju inte klok :)

2007-12-24 @ 12:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0