Gravid? ;D

Bra självförtroende jag har nu, i helgen när jag stod och skulle gräva i mej efterätten efter julbordet så kom min kusins pappa och kollade på min mage och trodde att jag var gravid och eftersom att jag efter mitt avslutande av rökning har gått upp lite mer än 7 kg så är det inte så roligt att få sånna där peekar om att man är tjock och speciellt inte så tjock att folk går runt och tror att  man är gravid, och tro mej jag vill inget hellre än att ha den där söta graviditetsmagen men det är när det väl är något där, inte pga viktuppgång av för mkt sötsaker och det är även när tiden är INNE, alltså inte i den här perioden av mitt liv.
Ni kan ju tänka hur det känns att höra när man varje dag tjatar om dom där kilona och att man inte kan ha några kläder och jag trodde att kanske inte alla såg min extra kilon men det visade sig att när jag har trott att min nya dubbelhaka, mina feta lår och min "shake your as" rumpa (inte en snygg sådan, en stor) och min utåtstående, fettiga mage har varit osynlig så har jag haft fel, det är nu känt och jag måste inse att jag är helt enkelt inte lika smal något längre och det är nog dags för mig att spara pengar till ett par byxor jag kan ha och inte måste tränga mej in i så att knapparna typ spricker.
Lisa också fick mej att inse att jag har en lite väl liten tröja på mej också där man kan titta igen knapparna och se mina bröst, det däremot är lite positivare, JA min A-kupa har blivit en C, tänk vad lite fett kan göra nytta om den bara stannade på rätt ställe då såklart.

Om man känner mej så kan jag förstå att man tror att jag är gravid eftersom att jag är den som hellre kör istället för att dricka, slutat röka, gått upp i vikt och äter som en "på väg att bli trilling-mamma." är ständigt trött och har ALDRIG mens (pga mina p-piller) och det finns massor av "Malin är gravid tecken", haha men om jag någon gång blir det så skulle jag inte gömma det utan jag skulle stoltsera med att vara en lycklig snart-mamma tjej, men inte än ;)
Så det gör inget om man tror det pga detta men min kusins pappa har jag inte träffat på sjukt länge så då får man inte tor det, snälla, inte pga min mage! :D


                                                          image133


Nåja det var ju iallfall roligt i helgen fast jag var nykter men det var självklart roligast när jag fick äta och sen fara därifrån fullt nykter för att köra bil och kunna hyra en film och för att sedan dagen efter vakna i världen bästa form för att fara till Haparanda och glatt kunna skutta inne på IKEA utan en uns av illamående, fast en gång fick jag världen sveda i magen som varade i kanske 1 minut och sedan försvann för att inte komma tillbaka och då sa jag till min älskling att det måste ha varit ett missfall av mitt ICKE befintliga foster, men jag blödde aldrig så det var nog inget missfall.

Jag var även i Finland på Söndagen för att köpa tobak, ni behöver inta  vara rädda jag har inte själv börjat röka igen, utan det var till min älskade bror som kände att han behövde billig tobak.

Ska avsluta nu och forsätta jobba så vi ses min sötungar,

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0