Handboll

Idag har jag upptäckt mycket saker om hanboll dels att folk som spelar handboll är ju helt TOKIGA och vissa också dumma.

1 Många som spelar hanboll typ slänger sig för hela sitt liv och sen landar dom på KNÄNA (?) Stor idé. Kan man inte skippa hela den här slänga sig grejjen, jag menar dom kan ju inte direkt komma hem sen och klaga till någon att dom har ont i knäna för då tycker jag att dom får skylla sig själva! :)

2 Tokiga, JA. Jag är ju ingen om spelar sport och är världens mest bollräddaste person och idag insåg jag att handbollspelare har en riktigt sving i armarna och att jag skulle aldrig i mitt liv ställa mej i mål för ett handbollslag som idag, då fick målvakten en boll rakt in i magen, skönt det ska vara. Jag förstår att Lisa har så mycket blåmärken alltid. Jag blev bara ännu mer rädd för bollar än vad jag var innan.

3 Jag förstår att sånna som spelar sport är på dåligt humör när vissa är så jävla dryga, och folk står och drar i en HELA tiden, jag menar LÄMNA mej i fred för fan. Lisa brukar ju vara på dåligt humör flera veckor efter en förlorad match, jag skulle vara det i flera veckor även om jag inte förlorade. :) Tur att jag är bollrädd.

4 Folk som spelar Handboll eller annan sport för den delen är jävligt Tuffa. Tänk att springa minst 1 timma, få blåsor på händerna, få en blåkropp av alla blåmärken och veta att 1 timma framåt så kommer jag få jävligt ont men ändå ställa sig där och älska det dom gör. Jag gillar erat mod!

5 Lisa är bäst ;D













Veckans smartaste:

Ni som spelar bandy och vill slippa bandybollar i magen, ta på er en flytväst under uniformen!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, du e rolig du :)

2007-12-17 @ 10:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0