Idolfinalkväll-

Nu har jag beslutsångest ska jag mysa framför tv:n med min One and Only Lover eller ska jag mysa framför tv:n med kompisarnna och andra, jag tror det kommer bli med min älskling såklart och med chips, ostbågar och dipp och läsk och allt fettigt man kan få tag på och jag ska bada och städa, jag har adrig varit så städglad som jag är i vår lgh.
Jag är less idag och när jag vet om och tänker på att jag är less så blir jag ännu mer less, lite jobbigt för mej ändå.
Snart ska jag få en Mockaruta av Lisa och nyss fick jag kaffe hon är så snäll min SÖTA Lisa, en riktigt stjärna.

Jaja, undra om man ska avsluta och vara less ett tag till tills man får gå hem, imorgon så får jag 1 julklapp av jobbet eller jag tror att det blir imorgon, undra vad det blir :D

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad söt du är :)

2007-12-07 @ 17:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0