Inflyttning & Faddergala.

Idag ska vi flytta in alla saker och jag är så GLAD över att jag inte behöver lyfta saker 3 våningar, jag och Hussni skulle lyfta en soffa typ 10 meter och jag karade typ 1 meter åt gången det var det värsta den vägde typ 100 ton! Men det är ju tur att det inte är så Jätte mycket saker iallafall, fast  jag tycker synd om Hussni som har rökt i 16 år, han lär ju vara död när han sprungit upp och ner några varv ;D
Jag längtar SÅÅÅ mycket tills vi ska flytta och tills jag får sova i vårat nya hem och stiga upp på morgonen bara 15 minuter innan jag börjar istället för 45 minuter, det blir en JÄVLA skillnad :) Sitter på jobbet nu och för ett tag sen så fick jag ett jävla äckel på tråden som runkade medans han pratade med mej, sen la jag på och fick honom igen och då sa jag till Gabbi " Jag tror han runkar" så hon fick ta samtalet och hon sa också att han gjorde det, fy fan vilken pervers jävel, jag spyr inombords varje gång jag tänker på det.

Ska avsluta nu men fan vad roligt att det äntligen blir av att flytta!
 /M

Kommentarer
Postat av: jensi

Fy vilke äckel! :S

2007-12-03 @ 12:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0