Mitt sentimentala jag.

Hej på er allihopa.
Sitter här och  är lite bakis faktiskt, inte mer än vanligt, lite yr, lite törstig och ofta hungrig.



Skall berätta lite om gårdagen kaos.

Malin skulle egentligen inte dricka men gjorde det iallafall eftersom att hennes snygging till pojkvän ringde och tyckte att vi skulle göra det, så stressad som fan efter jobbet så duschade jag, och klädde på mej och for iväg. Lägg märke till att jag inte sminkade mig! :)
For iväg med Hussni till Danne Nordlunds lägenhet där det var massor av pojkar som spelade guitarr Heroes och städade, jag började dricka öl eftersom att Cissi fortfarane var på IKEA efter ett tag så började vi snappsa och spelade kasta tärning, jag drack 2 öl och snappsade nästan en hel kvarting själv, det var lite roligt.
Sen pussade jag och Hussni varandra Hej då och jag begav mej för att träffa min älskade Cissi.

Ringde Amme och tänkte jag kunde fara förbi dom och säga Hej en sväng eftersom att det var på vägen, Amme kommer ner och öppnar och hon såg ut som världens prinsessa med en vacker röd klänning på sig, jätte fin. Gick in hos Ammo med Niten och sen när jag säg alla där så började "mittt sentimentala fulla jag" att börja gråta, faktiskt för att jag var glad att se alla, jag blir alltid så där :) Haha, jag hade ju inte träffat dom på jätte länge så jag blev glad då, vi pratade inte eller så sa bara Hej eftersom att jag var tvungen att stressa iväg till Cissi.

Väl hos Lotte så träffade jag Cissi och det var så roligt att se henne, man märker varje gång hur mycket man har saknat henne så vi var där i Lotte lyxiga två våningslägenhet med egen bastu och en liten spa-avdelning, sminkade oss, fixade i håret och Malin och Annelie gick på rundtur i lägenheten och då passade jag självklart på att rammla i trappan och spilla lite vin på mej själv ;D
Niten slocknade i soffan så till slut så var det dags för mig att rycka upp honom då Hussni ringde och var på väg till hotellet.  Jag sa Hej då till Cissi eftersom att jag bestämde mej för att fara hem med Hussni istället för att fara på utgång och jag kan ju säga att det är jag verkligen glad för, eftersom att det var världens kö för att ta sig in på hotellet och aldrig att jag skulle stå där och köa, jag hade aldrig i livet ställt mej i den kön.

Mötte Hussni utanför korvgubben istället så vi åt lite hamburgare och Hussni hade blivit av med sin jacka eftersom att dom hade trott att alla skulle gå då han egentligen bara skulle röka så där stod han i T-shirt, stackaren. Så vi åt och sen beställde vi Taxi hem till oss där vi gick och la oss och drack TREO eftersom att vi tänkte att man inte skulle bli lika bakis dagen efter :)



Idag har jag varit en sväng hos min SÖTA mamma och kollat på vad hon ska ha på sig imorgon och sen har vi suttit och pratat och sen for jag på ICA och där träffade jagvärlden bästa sötaste Julle, och han var på värkdens puss humör så vi pussades lite grann och goades och sen gav jag han min julklapp där det stod: God Jul Gulle Julle önskar Gud-Mor. Jag hoppas han blir gald, bara han inte lir rädd så är jag lycklig! ;)
Sen har jag varit och handlat åt min älskling för han ska äta fläskis imorgon, han är aldrig hos någon under julafton så han och några av hans kompisar ska äta Fläskis m. pommes och sallad. SÅ GOTT!
Sen for jag till Troccadero där jag hämtade till mej och snyggingen 2 st tonfisk pizzor, mytche gott var det och enkelt :) Sen for jag till jobbet och nu sitter jag här och gruvar mej för en viss uppkoppling som snart sker.
Vi ses allaihopa och om jag ej skriver mer innan imorgon så får ni ha en RIKTIGT GOD JUL.
Ska passa på att skryta om att om 1 vecka så har jag varit helt NIKOTIN-fri i exakt ett halvår.


Hej då och God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0