Önskelista.

Tomten, du brukar ju var snäll och alla andra har börjat med önskelistor nu så jag tänkte också skriva en, jag brukar annars hänga upp en på kylskåpet hemma men du kanske läser blogg också (?)

Malins önskelista 2007:

♥  Smycken

♥  Presentkort på IKEA.

♥  En te-grej. (Kan inte förklara hur den ser ut, men om du pratar med mamma så kanske hon kan)

♥  KLÄDER (jag har insett det som jag skrev i mitt förra inlägg "gravid", att knapparna spricker)

Det är det jag önskar mej hittils, och skulle det vara så att jag kom på något mer så meddelar jag det åt dej på bloggen, vi ses väl på julafton tomten? :) Jag längtar.



Ps. Jag önskar också att katterna inte river ner min gran D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0