Pixbox

Nu har jag uppdaterat min pix, för er som inte har sett så kan ni kika in där, orkar inte skriva så mycket här förutom att jag är väldigt sjuk och har väldigt ont i mina "VISA" tänder så jag typ dör, har feber lite då och då men jag äter mest smärtstillande för tändernas skuld. AJ säger jag det känns som när man piercar sig bara att smärtan håller i sej i evigheter, kan knappt prata utan att det gör ont har levt på TREO i sen i Fredags för att kunna hålla skenet uppe men det har jag knappt kunnat ändå. Och jag skulle också tillägga att jag älskar att jag bor i Kalix igen, jag tänkte på det igår när jag fick den första inbetalningen till hyran, den var på 4800:- och då ingår det hyra, carport, tv-avgift, internet, el och vatten. Det ända jag behöver tillägga är mat, och Hussni kan äntligen börja avbetala sina skulder. I Just Love It! ;D
Vi har över pengar efter att vi har levt jag kommer alltså kunna lägga undan pengar tom. Hussni kommer kunna lägga undan pengar vi kommer kunna börja resa och denna Julafton är jag sjukt fattig men tänk nästa år då kommer jag kunna ge alla fina julklappar!

Jag har faktiskt börja koncentrera mej på dom bra sakerna i livet.

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0