Söndagen och dödstraffet.

Hello.
Alltid typiskt söndagar då man bli deppig och jag har SÅÅ ont i mina tänder har skippat treon nu direkt på morgonen men blir väl tvungen att ta en snart iallafall om ni bara skulle veta hur det kändes det gör som oni i både tanden och tandköttet och jag förklarade ju hur det kändes i tandköttet igår.. har även börjat få hosta och är alldelens snuvig och tjock i halsen, det är så typiskt jag och vara sjuk, fast nu är jag nästan alltid frisk jämfört med förut, då var jag sjuk HELA tiden, 24  timmar om dygnet varke dag i ALLA år ;D

Inatt drömde jag att haf skulle bli dödad i Elektriska stolen att jag hade blivit dömd till döden av en dommare med sin jury för ett mord som jag inte hade gjort vissa trodde mej och andra inte men jag lyckades fly och körde hem från USA och satte mej på Tele som vanligt och då visste alla om vad som hade hänt och det var jätte många på Tele som tydligen inte kände sig trygg med mej där osv, snäll dröm ändå. Det värsta var den delen av drömmen då jag skulle säga hejdå åt mamma och hon bara grät.

När jag var yngre så gjorde jag nåt arbete om Dödstaff och jag gar ALLTID varit emot det för jag har tyckt att då borde ju även den som dödar och dömmer den som skall dö också dö, det borde ju bli en ond cirkel, jag tycker att det är hemskt överhuvudtaget, och jag läste en bok där det var lite hemskt procent fakta också om hur många som döms oskyldigt till döden, det är ju inte så att det på något sätt går att göra något åt det senare,
-OJ, Sorry familjen vi trodde verkligen att vi hade rätt person, men ni kan få pengar som tröst.
Om man sätter en person på livstid så kan man ju ändå få tillbaka denne sen, men jag tror kanske att dom borde satsa mer på psykisk hjälp eftersom att alla människor som är beredd att ta ett liv kan inte vara riktigt bra i huvvet om det inte är så att person skyddar sitt eget liv, då är det nog bara en instinkt men det är bara mina funderingar.
Men tänk ändå skulle en person döda hela ens familj, undra vad man tänker då (?)

Undra om jag ska äta nudlar till frukost idag, jag örjar faktiskt bli lite illamåeende av nudlar men What to do när det är det ända man har hemma, glömmer ALLTID att köpa frukost för jag äter det nästan aldrig på veckorna för då hinner jag sällan men på helgerna vill jag alltid ha frukost jag tror jag ska köpa hem smaskig fruktsoppa det är det bästa! :)
Jag har inte bestämt om jag ska fara på jobbet imorgon eftersom att det verkar som att mitt mående bara blir sämre, men det är det som är bra med Tele att om jag klara me undan feber imorgon så finns det andra arbetsuppgifter så det är väl bara att proppa i sig några TREO :)

Nåja vi ses.

POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0