Vem är vinnare av IDOL 2007

Nu sitter jag här och har haft idol myskväll med Hussni, Niten och Janne undra vem som vinner det är inte länge kvar nu tills man vet. Vem tror ni, eller det är väl ingen som sitter här och läser min blogg innan finalen, eller? Om någon gör det säg vad ni tror om vem som vinner, jag själv har så jäkla svårt att bestämma mej för vem jag tror, jag tycker iallafall så här:

Marie är bäst, hon sätter VARENDA ton och är fruktansvärt duktig och egentligen borde hon vinna för det är ju en sångtävling, men Marie känns inte som en IDOL.

Amanda har sån fruktansvärt bra scenpersonlighet och charm och vinner helt klart på det, hon sätter inte varenda ton men hon är helt klart en IDOL!
.



Vem vinner då?

                             image131image132

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0