Alkoholfricider & Mögelost.

Idag känner jag mej ändå rätt så bra för det är Söndag och jag har rört på mej även om jag inte har jobbat. Jag har varit med en massa kläder till Mia som hon ska lämna till Ryssland, tror jag att det var. Känns bra.
Ända  sen igår så har jag haft en överaskning till Hussni, jag hade förberett en midag till Hussni och en lyxig kvällsfika, passade på att feta mej eftersom att min diet börjar imorgon igen, det betyder ingen dricka, inget tillsatt socker och absolut inge ris, potatis eller pasta.

Dagens meny har sett ut så här.
Frukost: INGEN.
Lunch: 1 Munk.
Middag: Fläskfile m. hemmagjord klyft potatis. Tzatziki, grönpepparsås, bearnaisesås och sallad.
Lyxig kvällsfika: Massor m. kex, 8 olika ostar och honungsmelon + blåa och gröna vindruvor.

Imorgon så ska min mages dag se ut så här.

Frukost: 1 smooty.
Lunch: Kall marinerad fläskfile + sallad. Även 2 st onyttiga såser.
Middag: Torr taccos m. fullkornsbröd.
Jag ska även äta frukt och gå ut och gå minst  1/2 timme.

Nu ska jag hämta kameran och sätta in helgens bilder på pixen. Imorgon är det arbete igen efter 4 lediga dagar.

Vi ses.
P&K/M

Kommentarer
Postat av: Jensi

Du får berätta mer om Dieten! =)

2007-11-12 @ 09:18:38
Postat av: Jensi

Ja det får du gärna göra! =)

2007-11-12 @ 09:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0