Bingo.

Igår var jag på Poker/Guitarr Hero fest, ska väl passa på att meddela att jag kom 2 i poker turneringen men jag vann ingenting utan vi gjorde upp att bara 1:an vann. Typiskt.
Det var faktiskt rätt roligt och jag var riktigt duktig eftersom att jag drack mer än varannan vatten och jag känner mej inte på nåt sätt bakis idag utan jag mår bara prima. :D Pratade med Lotte igår som meddelade att hennes bästa kompisar Elin och Emma hade vunnit en Volvo V50 på bingolotto som är värd 250:000:-, jag trodde inte att man vann på bingo här uppe i Norrbotten utan att man bara gjorde det typ Söderut.. jag har då spelat bingolotto sen jag var typ 3 år med farmor och farfar och har aldrig vunnit nånting inte ens en 100:- lapp. Otur.

Jag ska bara ta och meddela att jag ställde mej på vågen igår och insåg att jag hade gått upp 7 kg sen jag slutade röka så det är ju inte på skämt att man går upp i vikt men jag tänkte att jag skulle ta och göra nånting åt saken och gå ner mina 7 kg, jag menar det är ju inte direkt roligt att man måste köpa en helt ny garderob för GRYMT mycket pengar när man kan gå ner i vikt alldelens gratis och till och med billigare då man bara behöver LEKA kanin ett tag,.

Tyvärr så blir det inga bilder på pixen utan det blir bilder här ist, för jag knäppte så lite bilder.

Vi ses./M





                                          

Kommentarer
Postat av: Lisa

Faan va snygg du var Mallan :)

2007-11-04 @ 16:55:21
URL: http://lissel.blogg.se
Postat av: mia

ja alla kläder är välkommna! det är bara att komma hit med dem, och har du inte möjlighet att komma hit med dem så kan jag säkert komma och hämta dem ifrån dig!

2007-11-06 @ 14:27:40
URL: http://lillamaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0