Cissi.

Idag kommer min käraste Cissi hem, vad jag längtar har ju inte träffat henne på typ en månad och varje gång hon far så saknar jag henne lika mycket som innan. Kan hon inte stanna hur länge som helst nån gång!! Varje gång hon är här också så jobbar jag sent eller hela tiden, det kallar jag typiskt!

Idag är jag sjukt slut, vet inte vad det är men allt går fel i vad jag gör, typ känner mej helt klantig, eller jag är helt klantig. Jag måste skriva mer sen för det ringer så mycket så jag hinner inte skriva nånting mellan samtalen. Kanske jag skriver mer ikväll skulle iallafall upplysa er om att jag har gått förbi sk. björnträd, ett träd som björnar har väst sina klor på! Läskigt vá?

Okej nu skriver jag mer sen, det här är jobbigt!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0