Framtiden ser ljus ut.

Som Elin skrev i det förra inlägget så har även jag haft motgångar i snart 1/2  år, allt har gått BARA nerför!
Nu däremot så var det min livs bästa dag i¨går, Cissi kom hem, jag fick en lägenhet mitt i allt och jag var ledig, nu hoppas jag bara att det håller i sig! ;) Jag och mamma satt oss ner igår och planerad lite om det ekonomiska och jag kommer ju att ta ett lån och då ska jag betala av allt annat som har med det gamla att göra och sen bara stå och betala på en sak istället, och eftersom att vi är 2 st som kommer att betala så kommer det att gå relativt fort att betala bort det, vi räknar allt på 2 år! :) Jag är bara SÅÅÅÅ Lycklig, igår kunde jag inte somna för att jag bara låg och funderade på hur jag skulle tapetsera och måla, ett minus med denna lägenhet är att toan såg FÖRJÄVLIG ut på väggarna och när man ska göra om i ett våtsum så måste man ha riktiga proffs som fixar det, annars om det skulle hända en vattenskada/fuktskada eller liknande så skulle man inte få ut på försäkringen annars, så det är ingenting man ställer sig själv och gör och då KOSTAR det pengar :D Inte för att JAG hade kunnat göra det själv :D

Hah, igår hände det en liten dålig sak och det var att bilen slutade fungera så att jag är strandsatt i Kalix, så ag har sovit hos mamma inatt och måste ha hennes bil :D Det var lite jobbigt eftersom att jag tycker mest om att sova där jag har ALLA mina saker och dom är inte här.. men på samma gång känns det mysigt att vara hos mamma och igår var jag och drack te hos Gabbi sent på kvällen så då fick jag ett litet smakprov om hur det kommer att vara å bo i våran blivande lägenehet.

För er som inte vet så kommer det kosta mej 7000:- mindre varje månad, och det är rätt mycket pengar, och det är FAST jag kommer ta ett lån. Jag kommer även att ha mitt element på dom högsta graderna, och motorvärmaren i min ALLDELENS EGNA Carport kommer att stå på HELA natten, och när jag duschar så ska jag ducha minst 1 timma varje gång, ÅH vad mysigt, dock kommer jag typ inte hinna ha några kompisar för att jag ska stå i MIN dusch hela tiden ;D

Nåväl min vänner, nu måste jag avsluta detta ska gå och tvätta bort sminket så inte folk blir rädd för mej när jag kommer och jobbar, sen måste jag börja åka och det är bara för att jag ska lämna bilen en bit bort från jobbet men tänk er sen när jag kan fara BARA 1 kvart innan istället för 40 minuter och förstå att jag faktiskt kan vakna BARA 1 kvart innan :) Ojoj om ni bara fick känna mitt lyckorus ;D

See ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0