Its true.

Hej igen.
Har lite att göra, ska snart fara iväg med Elin då ho ska fara och handla en farsdag frukost åt Jorre och jag och min kära storebror ska fara och hyr film på samma gång och vi ska även passa på att köpa en massa gotta grejjer som ingen av oss egentligen har råd med. Man måste ibland.
Nu har jag iallafall haft en skönhets dag idag med bastu + skrubbning, en varm dusch+rakning, och jag HAR sminkat mej helt utan anledning och detta händer inte så ofta nu förtiden, sen tänkte jag även bada och fila fossingarna ikväll samtidigt som jag dricker te, äter gosaker och tittar på en riktigt bra film. En kväll helt i min smak.
Man längtar lite efter Hussni nu när vi inte ser varandra hela dagarna, det var så roligt igår för Kristina och hennes kille har virit tillsammans i 6 år och jag och Hussni har varit tillsammans i 5 år och både jag och Kristina känner oss fortfarande pirriga i magen när vi får umgås med våra skönheter, Kristina har även sagt att min pojkvän liknar hennes på ETT kort, häftigt ändå.
Det är bra att man fortfarande kan få samma kära känsla även om man har varit tillsammans så pass länge som vi har. Mkt bra faktiskt.

Nåja nu ska jag fara och skjutsa min mamma på FERRE.

See ya!

Kommentarer
Postat av: mia

Härligt!
antar att vi ses imorgon då. elin har ju mitt nr så! är hemma hela dagen så

2007-11-10 @ 20:03:44
URL: http://lillamaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0