Juckande!

Tänkte tala med er om JUCKANDE idag.
Igår så fick Cissis hund meh att minnas hemska minne från förr.

Jag och Elin Andersson var hos Mona en gång i tiden för länge sen och hon hade en hemsk juck-hund som juckade på en så fort man var i närheten, typ: Man blev blöt av det äcklet! Vi sprang som tok runt i huset och hoppade upp på saker som äckel hunden inte kunde nå, inget trevligt visit att vara på. Det var nog den första och sista gången som jag hälsade på henne, hahaha. Uh.

När jag tänker efter så har jag råkat ut för det där juckandet många gånger, Marias hund började jucka på mej en gång och nu Cissis hun och såklart Monas hund också.
Jag sänder nog ut nån lukt!
 




Veckans TANKE:
Var jag en kvinnlig hund i mitt förra liv!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0