Life is a biaaatch.

Idag har jag sovit länge, länge och jag älskar att sova! Men sen har jag städat hela dagen, Maria och Elin har hjälp mej men det ser fortfarande ut som ett jävla äckel i min lägenhet och killen som bodde där måste ha gått och KÖNA överallt för det är ta mej fan könshår ÖVERALLT, fan vad äckligt. Nu har jag iallafall använt både spisen och toaletten och det känns lite fräsare, man känner sej mer som hemma då :D

Jag verkar iallafall ha fått stress prickar överallt, i flera dagar har min kropp kliat mej och jag tillbaka och jag har nästan klöst sönder hela mej, jag trodde att jag hade blivit plötsligt allergisk mot nånting som jag blev utsatt för varje dag, men mamma upptäckte mina kliande äckliga prickar och kallade dom för stressprickar, hon säger att jag har stressat i massor på sista tiden och det kan jag nog hålla med om faktiskt.

Fan vad trött jag är, det är jobbigt att städa. Men jag måste nog gå och sova nu så att jag orkar med morgon dagen också, ska bara uppdatera några favoriter.




"Välkommen till ANAL LOKAL" - Matilda.

Ida skulle säga " det blir inget svar där nu" men säger efter att ha läst en blogg "´Han har ont i analen"

"Välkommen till PIXBOX" - Jenny (HAHA) ;D

Malin som skulle säga " Kan jag ta ditt nummer?" säger istället  "När hade du din rast då?"

"Välkommen till ÅKERS KRUTBURK" - Kristina som vred lite på bokstäverna.

"Välkommen till PROSTATA LUND" - Malin.

Kristina försöker förklara att mobilen inte är på " The phone is NOT TURNED ON", NEJ Kristina, vi vet att telefonerna inte är kåta. ;)





Vad var det du gjorde för roligt Lisa, kommer inte på det nu, men jag vet allt att det var något! Så tro inte att du slipper undan, och jag vet att Elin också gjorde nåt fult för inte så länge sedan.



Imorgon är det typiskt min och Lisas otur, FRUKOST PÅ JOBBET, när vi såklart är lediga! Störande.
Eftersom att dom satte oss lediga på samma dag och på just den dan så lär dom ju tycka att vi äter mycket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0