Måndag kväll.


Går till 22 ikväll, känns ju kul. Särskilt med tanke på att PIP kopplar upp sig kl 21.
Hmmm, jisses vilken helg.

Slocknade. (Suprise, suprise?).
Lika bra var väl det slapp man åka på Hotellet som restern gjorde. Är en av de människor som avskyr hotto i Kalix, helt värdelöst.. Förstår mig inte på de människor som helg efter helg orkar släpa deras arslen till Valhall i hopp om att få sig en lyckad kväll utan skandaler och pinsamheter..


Var faktiskt riktigt längesen jag hörde någon säga "Det var riktigt bra på hotellet igår". Snarare tvärtom.


Håller mig därför så långt bort som möjligt. Iofs så har jag inte alls några förväntningar så borde ju ej bli besviken heller då det suger STOR FET DASE? //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0