min STOOORA gråtdag.

Igår hade jag min stora gråtdag, jag grät åt ALLT! Det började med att jag höll på att börja gråta på jobbet så jag hade världens huvudvärk. Sen fick jag äntligen fara hem efter att ha haft gråten i halsen i timmar. Jag grät HELA vägen hem så att jag knappt kunde se vägen jag körde på. Hussni möttes inte av en vacker kvinna när jag kom hem från jobbet, smink i hela ansiktet och inte smink överallt där det borde, och jag snorade som ett djur och såg bara allmänt äcklig ut. Jag sprang upp till sovrummet och fortsatte BÖLA när jag var klar där så gick jag ner till övervåningen och pratade med Husni och fortsatte BÖLA sedan efter ett tag så skulle jag göra middag och då började jag och Hussni diskutera nånting och jag slutade gråta eftersom att jag inte ville gråta när vi diskuterade och sen när vi blev vänner så började jag gråta för att vi blev vänner och sen kollade jag på Dr.Phil där det handlade om människor som inte hade träffat sina familjer på typ 20 år eller mer och gissa vem som började gråta. Haha. Hussni började skratta efter ett tag och tyckte att jag var gullig. Men jag kan försäkra er om att det var jag INTE! Så jag grät från klockan 15:30-20:00.

Nåja nu ska jag arbeta, börjar ringa en del.
Se ya..

Kommentarer
Postat av: Bantar-Jensi

Men vad grina du åt från första början toka?

2007-11-13 @ 14:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0