Mitt liv som telefonist.

Jag jobbar som telefonist på ett företag med över 3000 företag som jag svarar åt VARJE DAG!
Endel människor är så jävla dumma, förlåt mej men allvarlig vem ringer klockan 20:00 och vill beställa en bok eller klockan 19:00 och vill prata med någon ang deras faktura eller ringer och klagar för att dom inte kan skriva ut sin flygbiljett till utlandet kvällen innan dom ska fara utomlands !?
Ända sen jag var lite har jag vetat att detta är ärenden man inte ringer till på en kväll det är väl vanligt folkvett, trodde jag, men tydligen inte (?)

Det är jobbigt med människor som inte förstår hur dom låter heller eller dom som är helt sjukt ELAKA mot människor som inte ens har med saken att göra, men det finns ju så klart dom SÖTA också! :D

Nåja nu är det HALLOWEEN och här sitter jag på jobbet en Fredag men faktiskt så jobbar jag inte i helgen iallafall och det är ju ett framsteg, haha. Imorgon ska jag och Hussni till Tommy och Emma och dricka och spela Guitarr Hero, har aldrig spelat spelet eller spelat gitarr så jag tänkte paxxa och vara på Hussnis lag eftersom att han har spelat gitarr hela sitt iv och är GALET snabb i fingrarna, jag hörde att det kunde vara en fördel, jag har aööt pluggat in mej! :D
Så det blir fin dricka med cider och en trevlig kväll med inte så mycket folk, det blir skönt faktiskt. Ikväll ska jag när jag kommer hem duscha och sen ska Hussni spraya mej med min brun utan sol som inte kladdar, den är jätte bra! man kan gå och sova direkt efter! Sen ska jag iallfall välja ut kläder och sen är det dags för skönhets sömnen, eller om jag ska städa? Hm..
Kanske vi ska tvinga Roger att skjutsa hem oss efter kvällen så vi slipper ta en 400:- taxi, skulle vara skönt annars får vi väl sova hos mamma för jag kommer då vägra ta taxi.
Nåja nu ska jag gå och köra fram min bil så att jag kan slå igång den ett tag innan jag ska bege mej ifrån bygget, så jag få sitta i en varm och kojsig bil. Vem vet kanske jag skriver ett inlägg imorgon det lär  ju dyka upp bilder iallafall på pixen ;D
PussOKram.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0