My angel.

Nu sitter jag hos mamma och jag har just bastat åh gud så skönt det var! :D Jag älskar att basta det är så myspysigt. Var ju på personalfesten igår och det var roligt men jag drack ju som ingenting, jag drack en halv cider och lite vin (inte ens ett glas) men Elin tog alltid alla min glas med alkohol så tillslut så gav jag upp och gick på toan och hämtade vatten istället och lika bra var väl det. :) Jag drack så lite så jag inte ens behövde på gå på toa, det ni!

Idag har jag vaknat klockan 10:30 och skjutsat in Hussni till Kalix, så har vi vart och lunchat på Trocaderoo och smaskat på kebab, det har varit riktigt gott, jag har gett upp dieten nu över helgen, och jag kan se ett mönster med det, hah. Så var det förra gången också då gav jag också upp när helgen var inne. Igår åt jag ju den efterlängtade grillbuffen på personal festen och idag har jag ätit kebab. Men antingen så ska jag fortsätta dieten imorgon eller så ska jag fortsätta den på Måndag igen. Jag har iallafall lyckats gå ner 2,5 kilo på 5 dagar. Med hjälp av även promenad och diet, så jag känner att det är bra men jag ska gå ner alla 8 kilo som jag gick upp eller iallafakk 6 kilo.

Nu ska jag gå och smörja in mej med hudkräm så ses vi senare allaihopa.
PussOKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0