Smyg-bloggar.

Sitter här till höger om Mallan och har precis lyckats hacka mig in på hennes blogg.
Hon ser ut lite som en groda där hon sitter, helt ovetande att jag övervakar hennes minsta rörelse.

Ehm, tisdag idag. Vilket betyder Desperata Hemmafruarna & lite poker ikväll.
Ska finkamma huset efter mitt simkort, och om jag nu (mot alla odds) lyckas hitta det kommer jag att fira med en cider, som jag har förvarat i kylen sen helgen.

Julius den lilla busen har ju lagt ner mobilen min i vattenglaset så nu är man okontaktbar.
Kanske lika bra det, väntar mig inga positiva samtal ändå.

Annars då? Är trött som en Jude som har sprungit runt och knackat på dörrar 8 år i streck.






Höll på somna framför ratten imorse. Ska fortsätta svara nu, passar på att skicka lite beröm åt Malin som förgyller min vardag här på jobbet! Kramjävlar*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0