Sömnproblem vid fullmåne.

Är det bara jag eller är det fler som har samma problem?
Jag har väldiga problem med att sova på nätterna nu, jag vaknar ungefär 20000000 miljonergånger under nätterna och då berättade min kompis också att hon hade jätte stora problem att sova när det är fulllmåne och det är tydligen det nu (?) Jag kollade upp lite på internet och tydligen så forskar man ang detta, jag tycker det låte konstigt men månen har väldigt stor dragningskraft och kan orsaka ebb och sånt så kanske det är möjligt att den gör min sömn dåligt, vad vet man?


                                                                image129


Nåja om det är någon annan som har samma problem så får ni ju säga åt mej för det låter lite konstigt tyckte jag! :D

/m

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Jag behöver julklappstips! Något som kostar 50 kr, som passar åldersgruppen 14-60 år. Ska vara något roligt, eller liknande.

Har du några förslag får du jättegärna lämna dem till mig!

Kram. ♥

2007-11-23 @ 20:01:19
URL: http://classiiic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0