Söndag.. YA.

Stor idé att producera fram Söndagar, kan dom inte vara nånting annat än en Söndag eller varför inte hoppa över en dag fast då får man ju en dag mindre att vara ledig på då man väl är det.

Det ska bli så roligt att flytta, igår gick jag förbi utanför lägenheten som en stalker och kollade upp för att se om det såg tomt ut och sen måste jag ju faktiskt börja gå där utanför lite för att vänja mej, jag kanske ska gå därutanför idag också.. det här blir min andra dag som jag är strandsatt i Kalix eftersom att min och HUssnis CP-bil vägrar starta och idag har den börjat bli ännu värre!
Min brosa gick ut för att starta biljäveln och vad tror ni den gör!? Jo, den startar ju förstås inte istället så börjar varningsblinkersen att blinka och efter det så drar han ju ut nyckeln och sla säga att det inte fungerar, men efter att ha dragit ut nycklarna så slutar inte varningsblinkersen ändå, nejdå den forsätter, han drar först ut säkringen till varningsblinkersen men det hjälper ju förstås inte den vägrar dö! Han drar ut sladden till varningblinkersen men den beter sig som en höna utan huvud, den forstätter till slut så mister han humöret och skiter i biljäveln och går in istället. Efter ett tag när vi ska äta då först slutar den blinka, jag börjar hata min störda bil! Medans jag sitter och klagar med att jag är strandsatt i Kalix och ändå har det relativt bra, kan kramas med mamma och äta gott så sitter Hussni strandsatt i Sangis UTAN MAT och alldelens ENSAMMEN!

Jag gillar Kalix, jag gillar att jag ska flytta hit igen igår var jag ute och gick i mörkret alldelens själv, och jag är mörkrädd men inte igår, då var jag inte det, det var skönt, när jag flyttar så ska jag börja gå ut och gå och verkligen göra det nu, i Sangis så är det mycket läskigare... Jag saknar Kalx, att bo inne i Kalix.

Nåja nu ska jag avsluta detta inlägg och gå och hämta en vitaminbrus... sen ska jag ladda upp inför det förbannade skit företag XXX XXX! Vi ses mina vänner kanske jag gör ett nytt inlägg senare under dagen, men det får vi se då, jag måste ringa till Cissi som åker hem på Onsdag som Malin har hunnit träffa 1 gång och sen ska jag ringa till Lisa också och kolla om hon hade det trevlig igår på Before, jag hoppas att hon hade det!

Återigen, vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0