Fan vad trött.

Nu är Fredag över jag hoppas att man får säga, ÄNTLIGEN!
Jag tycker faktiskt att det var riktigt roligt hos Elin igår fast alla var fulla utom jag. Men jag åt, och drack COCACOLA, finally! :) Vi knäppte en massa rolig kort som ska fåka ut på pixen men jag blev också tillfrågad att gå på catwalken med vilka skor jag vill :) Nämligen om jag vill vara hår modell! :):) Jag vill det men jag är sså feg men jag ska tacka ja idag iallfall kom på att det kan ju vara bra för ens självförtroende och plus att sen jag var liten så har jag alltid velat bli modell men jag är både för kort, inte fin nog och har aldrig haft möjligheten så man får väl leva ut sin barndomsdröm och dessutom med den finaste frisyren och man blir fotograferad också vilket känns riktigt roligt så att man kan visa åt nån ;D

Vi åt massor med god mat igår också det blev fläskfile med kroketter och bearnais sås, sallad, och Sara gjorde skagen och skink röra mackor till förrätt, mumsigt var det och när jag har knaprat sallad i en vecka och nu fick ett uppehåll så kan jag ju säga att jag satt kvar 20 minuter efter att dom andra gått från bordet och när dom andra gick tjuvrökte då gick jag till köket för att nalla lite fläskis! :) När jag väl får äta så äter jag som på midsommar då jag faktiskt 100 % ärligt åt 1 hel fläskfilé själv (alla tror på det men fattar inte hur). och inte nog med det utan jag åt sallad och pommis och vitlöksås också. Och även på ALLA familje grillningar så sitter hela släkten och tittar fachinerat på mej när jag äter min mat, känner mej oftast väldigt uttittad och alla måste alltid sitta kvar minst 1 timma extra för jag tar god tid på mej också det är inte så att jag har bråttom när jag äter :) Som hussni sa " Gud vad jobbigt om du skulle skaffa en ny kille, han skulle ju tycka det var jätte jobbigt att äta med dig för du äter ju så sakta". Men man ska ju äta sakta ;D

Hussni drack igår och han blev skit full och jag skulle skjutsa hem honom vilket tog sin tid eftersom att han skulle äta en hamburgare först vilket fick Malin till en desperat BITCH efersom att:
1 full Hussni+1 flottig jävla Frasseburgare+1 skakig bil = FLOTTIG DRESSIG STÄNK I HELA BILEN! Jag höll på att få ett nervöst sammanbrott och ibland när jag skulle växla så kunde jag känna nåt äckligt mot min hand för Hussni var iallafall smart nog att inte dreggla på sätet. HAHAhAhAhahAHah jag är alltid så sur det måste jag faktiskt sluta med får dåligt samvete också, typ är världens SATMARA och ni som inte tror att jag kan så kan jag! Men det är inte roligt, jag HATAR att vara sur och jag HATAR alla som är sura också och saken är den att Hussni försöker också bara vara gullig men jag beter mej helt stört fast det är nog att han är full för annars är jag ALDRIG sur på honom. Jag skulle iallfall skjutsa hem alla från Sporthallen igår och bilen innehöll 11 personer inklusive jag, 2 satt i bagageluckan med öppen lucka! :)

Nåja nu ska jag jobba och göa nåt annat, men jag skriver säkert med sen, JAG LÄNGTAR TILLS JAG FÅR GÅ HEM! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0