Fredag är KAOS!

Hejsan.
Sitter här på jobbet nu som vanligt och ikväll ska jag iväg till Elin och vi ska festa förutom att jag inte ska dricka mina 3 cider som jag faktiskt har inhandlat färdigt men då ska jag stiga upp klockan 7 imorgon så det känns inte så givande plus att det är ju inte så att jag blir full på 3 cider men jag kan ändå inte köra bil och jag bor ju en bit bort.
Det är så tjorvigt allt och jag fick inte sluta tidgare för produktion heller störande eftersom att då hade ju hunnit med väldigt mycket mer är inte ens sminkad som jag ska.. det är alltid så här för mej, nuförtiden är jag alltid sist och måste alltid göra allt och känner mej multum stressad och jag kan ju inte ta en cigg och lugna ner mej med. Ciggen gjorde faktiskt en lugn om man var stressad, knasigt? Men sant eller inbillning kanske.

Elin har iallafall dukat upp för fin middag och jag antar väl att jag måste äta annat än sallad idag det bjuds på fläskfie m bearnais sås och förrätt med. Sa åt Hussni att han fick äta pizza, han ska på helkväll med killarna och jag menar det är ju inte så stor ide att tro att man kan dricka supermassor med öl det är ju ganska mycket fettigare än nånting annat! :)

Iallafall så har min mage sett ut så här idag:
Fruskost: 1 halvt ägg (det var inte mumma) 1 hårdbröd m skinka. 1 glas Juice.
Lunch:1 köttfärsbiff m. wokgrönsaker (hotellets GI mat)
Middag: Förrätt ioch varmrätt. (??)
Fruktintag: 3 plommon och 2 mandariner.

Det var ju bra att jag skärde ner på Frukosten när jag ska fuska till middag får se om jag fortsätter med min diet jag kan ju lova att Hussni vill lägga ner, tror jag ska göra som Amme sa hon åt BARA GI i 2 månader men då åt hon chips, godis och allt som hon ville men hennes stadiga mål var bara Gi, jag tycker att det är skit tråkigt med mat utan grädde och allt, jag kanske lägger ner iallafall, jag får se vad som händer ;D Jag gillar att laga mat och jag älskar att Hussni tycker om min mat men det kan jag ju säga att han inte har gjort nu, igår sa han " Vad har hänt med dig" när han såg min lama sallad och såsen som bestod av vatten och buljong! :) hahaha.

Nåja vi ses. Och Lisa du får komma när du har lust att komma men helst kanske nästa helg? Eller om jag pratar med Hussni kanske vi kan styra stor festen till Halloween är inte sugen på drickande men jag tycker att det ska bli intressant att klä ut sig. :;) Jag jobbar säkert eller nej jag är faktisk ledigt, det måste vara ett mirakel! :) Nåja vi ses mina kära läsare. So Long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0