Igen.

Cissi är hemma i Kalix nu och här sitter jag, SJUK!!
Jag har blitt jätte sjuk idag, men jag har ju iallafall träffat Cissi och hur sjuk jag än är så ska jag fara till Kalix och äta med henne, Maria, Lotte och Annelie imorgon, hoppas att vi väljer nå bra lunch ställe om nåt har öppet på en Söbdag vill säga. Idag måste jag iallfall ha haft över 38 grader i feber, nu har jag iallafall inte så hög feber men jag har ont i varenda led i kroppen. Jag hoppas iallfall att jag är frisk på Måndag så att min konstiga "till&från-sjuka" inte fortsätter. Nåja, nu kommer Hussni snart med en limp macka med ost som jag ska försöka svälja med min onda hals, man måste ju äta men mina halsmandlar har svält upp som mindre pingisbollar och dom gör riktigt ont...

Idag har jag även hunnit träffa Lisa och det verkar ju ha gått bra för henne på hennes polisgrejjs, men mindre bra på hennes match idag då dom förlorade med 1 mål. Typiskt otur!

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0