Lördag kväll.

Då satt man här som vanligt, men faktiskt inte på jobbet, jag är hemma nu.
Idag har jag ätit go mat jag har ätit lövbit och pommes med vitlökssmör det var super.

Jenny, det blev jag som lagade maten igår iallafall så jag vilade bara en liten stund, men det gick bra ändå och sen städe jag fram till klockan 04:00  på morgonen eller egentligen städade jag inte utan jag tvättade! hahaha.
Jag har fan tvättat i 2 veckor nu varje dag, jag har använt en hel stor flaska skölj medel och en kartong tvättmedel. Normalt.
Idag har jag vart och hälsat på Julius Elin och Jorre hos Elins mamma. Lite jag hade saknat Julle men han verkade inte ha saknat mej vi dansade lite grann men sen verkade han mest vilja vara med sin mormor! :(

Nu ska jag sluta men jag kanske kan skriva lite mer imorgon annars så blir det på Måndag då jag och Jenny ska jobba kväll med varandra för det är ingen desperat jobbkompis som har hört av sig ännu ang ett kvällspass. Typiskt.

Vi ses mitt goda folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0