Måste nog vara halsfluss.

Idag skulle jag egentligen fara iväg till sjukan och kolla om jag kanske kunde få penecelin eller något för jag tror att jag har drabbats av halsfluss, jag kan inte se dom där vita halsflussen men båda min halsmandlar är dunder tjocka och jag låter som att en socka har fastnat i halsen när jag pratar.

Jag tror jag har lite feber just nu men inte så mycket, man känner det i lederna och på den huvudväken som jag har. Däremot inatt så vaknade jag klockan 03:00, jag hade så ont så att jag inte kunde sova, jag hade ont i ryggen, benen, huvudet, nacken och axlarna och sen hade jag den där typiska "feber-huden" och jag frös, fast jag låg med 2 duntäcken, tjocksockar och elementet på högsta.

Nåja, nu ska gå iväg och lägga mej på sängen igen, men det är så himla tråkigt att ligga på sängen. Men jag är så utmattad i kroppen att  jag inte orkar sitta här något mer.

Hoppas vi ses snart allaihopa!



Kommentarer
Postat av: Linda ( Linjoh)

Krya på dig plutt!!
// Linjoh =)

2007-10-08 @ 15:40:06
Postat av: Jensi

JA, krya på dig Malin! =)

2007-10-09 @ 11:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0