Min lilla ängel!

Jag verkligen älskar min lilla gudson, han är min ängel och man blir alltid glad när man är med honom för att han är så söt och lyser upp ens vardag med hans söta skratt. Han har lärt sig gå för inte så jätte längesen och är lite vinglig. Idag har han vart och hälsat på sin mormor som inte var hemma och så hade han ramlat en bit ner för trappen och landat på en liten glasbit som hade farit in i hans kind, hn har fått vara på akuten och limma och tejpa, som tur var så hade sötisen inte brytit nånting iallafall :) Elin kom hit med blodig tröjja och en sovande Julius, stackars Elin vilken panik och stackars Julius också!

         
             Mina sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0