Oh, baby I love your way!

Imorgon är jag äntligen tillbaka på jobbet, är faktiskt rätt jobbigt när man är sjuk.
Var hos farbror doktorn igår och han sa att det var bara vanlig feber och uppsvällda halsmandlar och att mest troligt skulle det hjälpa med att bara gurgla salt vatten före och efter varje måltid så skulle svullnaden gå ner sej, mina halsmandlar är fortfarande lika stora men jag orkar inte gurgla saltvatten för jag är inge bra på att gurgla, får alltid en kallsup och kväljningar! ;D


Nu sitter jag här och äter chips och fetar mej som vanligt men jag har också städat idag, har kännt mej frisk faktiskt hela dagen förrutom just på morgonen. Det ska bli riktigt roligt att fara på jobbet imorgon och att få se lite folk! Och jag ska fara och handla på ICA imorgon åsså ska jag få ta SAABen av mamma medan hon är i Stockholm!

Nuså måste jag se på mitt kära Desperate housewives avsnitt så Goodbye!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0