Prostata.

Då var man vaken igen. Tänkte att jag fick ge mej själv en sovmorgon när jag ändå får ha sovmorgon imorgon också.
Igår tvättade jag till 03:00. Inte illa. Men jag är inte klar än, jag har en tvättkorg kvar.

Inatt drömde jag att Hussni blev skjuten med en kula i halsen och vägrade fara till sjukhuset och ta ut den och sen drömde jag att Micke Andersson fick amputera sitt ben och att Roger och Hussni satt i hemlighet och drack starköl som att dom inte fick det för nån. Lite konstiga drömmar jag alltid har när jag sover. ;D

Kanske man skulle börja tvätt nu igen, jag måste ju hinna klart allt innan nästa helg då Lisa skulle komma hit efter att vi har vart och kolla på hennes pojkvän när han spelade bandy i Haparanda. Sen måste jag också köpa fika.

IDAG ÄR DET EXAKT 3 MÅNADER SEN JAG RÖKTE!!!

I veckan ska jag och Hussni ha diet så vi får inte äta ex. pasta, ris eller potatis. Bara kött och sallad, och om vi inte blir nog mätta så har jag köpt sjukt mycket frukt som vi får knapra i oss och självklart så måste vi motionera 1 timma om dagen. lite nyttig jag kommer känna mej då och självklart ska jag ställa mej på vågen imorgon för att kolla om det hjälper :)

Nåja nu ska jag väl gå och ta ut köttfärsen från frysen så att vi idag ska kunna äta köttfärsgratäng med en massa grädde i! Och jag har ostbågar att proppa i mej ;D Sen ska jag gå och känna på tvätten så att den är klar och redo för att hänga ny, nästa tvättmaskin så är allt klart!!! :):) Då har jag tvättat i exakt 2 veckor. Detta skall ALDRIG hända igen! ;D

Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0