Sjuk.

Det blir andra dagen jag är hemma från jobbet nu och imorgon är jag ledig men sen tror jag väl att jag ska bli frisk. Jag känner mej ganska frisk under dagarna, då har jag bara äcklig halsont och lite huvudvärk, men det är sen under kvällen som det blir värst då jag börjar skaka, kallsvettas och får riktig huvudvärk, nu har jag världens ondaste rygg. Fy!
men det värsta är att jag förstör för mitt lag på jobbet, våran tävling, jag som hade blivit så bra på att ta meddelande tänk om allt mitt hårda arbete fösvinner och jag glömmer bort hur man gör allt och min braiga konst att ta medd. :) Hoppas att dom andra klarar sig fin fint utan mej!

Hussni har iallfall farit och köpt treo och en pizza och han skall även byta till vinterdäck åt mej idag så att jag tar mej till jobbet på torsdag  :) Nu blev jag tröttis. Ska kanske ringa till Lisa, vi hinner ju inte träffas innan hon åker iväg på sitt polistest. Jag hoppas verkligen att du klarar det Lisa jag håller alla min tummar för dej, jag ska hålla stortårna också!! Denna veckan så hade jag ställt in mej på 4 träningsdagar med Amme och jag hade till och med skrivit upp när jag skulle ha dom, det här blir andra veckan som jag inte tränar på och det känns lite jobbigt att man börjar träna och sen inte fortsätter! But what to do`?

Nåja, nu ska jag väl göra nånting, typ gå en meter för att sedan sätta mej igen. elr nej jag kan gå till köket och dricka en till Treo eller lite te, och sen kan jag ju gå hit igen. Vad roligt! Haha, lite jag inte gillar att vara hemma, jag blir så lätt rastlös och uttråkad.

jag längtar till min PIZZA!

Just det ja, alla min mardrömmar, jag sa dom till mamma hon sa att det var nog för att jag hade feber som jag drömde dom, min mamma är så smart tycker jag. För först tänkte jag att det var liteläskigt att drömma att man blir jagad av djävulen och fsedan bli sjuk på riktigt. Kände mej som hon i Exorcisten, fast kanske inte riktigt lika illa. Ni vet hur jag menar kanske? Elr?

Jag pratade just med Hussni och han har farit iväg till stan och sen när han kommer fram så fungerar inte hans kort, roligt. Jag gav honom bara hans kort inte mitt, och har han inget legg så kanske inte han alls får ut pengar och det betyder att han måste isf köra tillbaka hit och hämta mitt kort innan jag får äta en pizza och innan det så kommer jag vra svält av hunger. Jag istter och funderar hela tiden vad jag ska äta för pizza, för jag vet inte alls vad jag vill ha för nån. Önskar att n¨gon hade ett förslag men det blir ng lite svårt eftersom att jag är ganska ensammen här där jag sitter. Jag är lite sugen på Tonfisk och Lök pizza, eller nån med köttfärs. Egentligen är det ganska skönt att vara sjuk, man blir så uppvaktad. kanske borde ringa och säga att jag vill ha en tididning och lite godis också! ;D jag är faktiskt skit sugen på godis.
Jag brukar ju storhandla eftersom att det är så jobbigt annars att alltid måsta fara efter jobbet ch köpa met nu när vi bor här ute på byn, så var jag och handlade som vanligt och ni ska se hur mycket jag handlar för, den här gången så räckte mina varor enda fram till han som satt i kassan så han var tvungen att sedan ställa sig upp för att liksom kasta över dom andras varor till det andra bandet när deras varor kom, ja mina varor var ända fram till hans sån där laser maskin och det var lite skojj för då kom jag hem med ostbågar, 3 olika sorters chokladkakor och godis även massariner!

Nu pratade jag med Hussni igen och då kom det fram att han nu har slagit fel kod 3 gånger, bra ändå. men banken tog inte hans kort så jag bad han gå och prova igen men om den tar hans kort då. det skulle ju vara typiskt.

Nä, nu går jag på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej Malin
Du skall dundra i dig te, honung, c-vitamin(finns att köpa som brus) och VITLÖK. Sedan måste du dricka vatten i massor, flera liter, så du pinkar ut alla "bassilusker". Jo jag vet att du knappt klarar 2 glas, men försök
Hoppas du kryar på dig och vi längtar efter dig.
Kramar VIST

2007-10-03 @ 18:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0