Step Mix.

Igår var jag på Step Mix inte så jätte jobbigt faktisk fast jag är en gammal rökare och det var inte så tråkigt som jag hade förväntat mej men man kände sig rätt ful faktiskt, men det bästa var att alla såg likadana ut ;D
Idag försöker jag få med mej någon på PILATES, det verkar gå tungt på den biten och jag förstår inte varför vem vill inte träna alla muskler på djupet? :)
Hoppas Hoppas att Jenny ska komma så jag har någon och gå med!
Nu ringer det mycket så jag hinner inte skriva nå så jag får ta och uppdatera senare det är så jobbigt när man knappt hinner skriva ett ord.
Vi ses Later!
/M

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag provade på Body step igår, det var både roligt och jobbigt.. Men step mix, är det något liknande?

2007-10-31 @ 13:30:43
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0