Strunt dag.

Idag har jag en sån där strunt dag som menas med att det är en jobbig dag för mej allt känns fel.
Mitt hår blir fettigt med min hårbotten-medecin så att jag måste bära hilka hela tiden om jag inte vill visa mitt smörpaket åt folk, och min läpp som jag hittils lyckats bita mej i 12 gånger har jävligt ont. Min blåsa som jag har fått tar hela tiden i min vampyr tand så den kommer aldrig att läka och jag är less på att bita mej i den.

När jag har jobbat då vill jag alltid hem, jag hatar att behöva göra saker efter jobbet om jag inte får fara hem först, man känner sig alltid så less och trött och ofräch på nå sätt speciellt på en Fredag och speciellt när man har fettigt smör hår och en blåsa i munnen och när man känner sig som en ZOMBIE med en finne på kinden!
Jag är bara trött och grinig just nu och som vanligt så försöker jag ju inte direkt vara det utan det bara blir så. Försöker tänka positivt att Hussni ska laga mat och att jag ska se på Idol och får vara ledig hela helgen lite SKÖNT! Jag brukar alltid skriva till prod när dom undrar om man vill jobba extra men idag när dom skickade så skickade ut och frågade då var jag inte som en dreglande hund efter övertidpassen. Nej, nej inte jag!:)

Ni som läser min blogg och känner mej kan ni inte påminna mej om att jag ska ringa om P-piller på Måndag jag behöver verkligen nya, hade inte tänkt utöka än.. JAG VILL HEM!!

Undrar hur det går för Lisa, jag har ju glömt att hålla stortårna, så jag hoppas att det går bar utan dom men egentligen så tvivlar jag inte! Jag tror på dej Lisa! :)
Cissi kommer visst hem i helgen bara sådär lite roligt att träffa henne sist jag träffade henne var på min livs fullaste fylla, jag grät när jag såg henne och vägrade släppa henne när vi kramades, denna helg kommer jag att vara nykter och städfru så då kommer jag ju faktiskt komma ihåg våra konverationer och det känns ju bra när ens bästa vän är hemma som bor i ett helt annat land och inte är här allt för ofta. Jag är glad att jag är nykterist i helgen, men jag hade velat gå ut för det är ju dom ända gångerna som iallfalla jag orkar på nåt sätt göra mig fin, och det är ju rätt sjukt eftersom att alltid när jag dricker så ska jag börjaa gråta på nåt sätt, inte sist men då blev jag bakis istället. Det kanske är det det är , jag kanske måste gråta annars blir det fel i systemet. Så påminn mej att gråta nästa gång.

Idag ska jag tröstäta, har inte tränat på 2 veckor nu och jag är så himmla less för det man får ju ångest så det bara röker om en. Jag ska äta chips och jag ska dricka dricka och jag ska äta godis och allt ska jag göra, allt onyttigt som finns. Jag ska också äta dipp. Eller morötter och dipp. Det blev faktiskt lite svårt, morötter och dipp tycker jag är gott, men jag kom på att det får bli Chips, morötter är så breda och då måste jag öppna munnen så mycket och som jag skrev tidigare så går inte detta pga min blåsa så jag måste ha nåt litet att tugga på.

Idag missade jag min pojkväns fina lapp, han hade lagt en lapp på spisen där deet stod Jag Älskar Dej,  han är så SÖT! Synd att jag bara gnäller hela tiden på allt.
Nu ska jag fortsätta arbeta ska även gå på rast snart och nu fick jag ont i mitt huvud. AJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0